עידן ביקורת אש המומחים בביקורת אש

צלצלו למומחים של עידן ביקורת אש ונשמח לייעץ בכל שאלה 053-4601194

ביקורות אש שנתיות לעסקים ולמפעלים

1

ביקורת מטפים שנתית

עידן ביקורת אש מבצעת ביקורת שנתית למטפים החלפה שירות ותחזוקה שנתית לעסקים ולפרטיים

2

טיפול הדרכה יעוץ ושירות מעל הכל בבית אחד שנותן את כל הפתרונות

בדיקות תקופתיות לציוד כיבוי אש וגילוי עשן כולל התקנת מערכות חדשות ושדרוג מערכות כיבוי וגילוי אש המותקנות במקום

3

החלפת מטפים בבניין משותף

מטפים: על פי התקן בכל קומה חובה שיהיה מטף אחד מסוג אבקה יבשה בגודל של שישה קילוגרמים. בדקו בעצמכם האם אתם יודעים היכן נמצאהמטף בבניין? והאם אתם יודעים כיצד להפעיל את המטף? בעת חירום ולכן חשוב לדעת היכן נמצא מיקומו של המטף ואת תפעולו. חשוב לציין שיש למטפים תאריכי תפוגה וצריך לבדוק את התקינות של המטף מדי שנה. במידה והמטף עצמו תקין, יש להחליף את האבקה בו כל שש שנים. יש לוודא שתחזוקת המטף מתבצעת ע"י גורם מוסמך, בעל רשיון. עד למתן אישור שנתי לשקט שלכם

פתרונות גילוי וכיבוי אש בהתאמה מדויקת לכל מבנה עד לאישור שנתי סופי

בדיקת מטפים שנתית

בדיקת מטפים שנתית

מה אמורים לקבל בסוף בדיקת מטפים? חובה עליכם להבין מה תצטרכו לקבל כאשר החברה מסיימת לבצע את הבדיקה שלה. ראשית כל מטף או ציוד כיבוי אש שעבר את הבדיקה בהצלחה יסומן. הסימון ברוב המקרים מתבצע על ידי הדבקת מדבקה מיוחדת שכתוב עליה את מועד הבדיקה. כך תוכלו לדעת מתי בדיוק התבצעה הבדיקה האחרונה, ומתי יהיה עליכם לבצע בדיקה נוספת. בנוסף חברות מקצועיות מספקות גם סיקור מקיף של תמונת המצב. כלומר תיאור הליקויים השונים שהתגלו כתוצאה מהבדיקה. אם לא התגלו ליקויים, ישנן חברות כי מציינות את השורה התחתונה בטופס מטעמן. בסוף המסמכים והמדבקות הן האסמכתא שלכם על כך שעשיתם את מה שנדרש מכם. 

בדיקת מטף

אישור כיבוי אש בעבור חברות הביטוח

סיבה נוספת שמצדיקה את הצורך להצטייד באישור כיבוי אש, היא דרישתן של חברות ביטוח רבות אשר לא מוכנות לבטח ולכסות את בית העסק בהינתן תביעה, במידה ולא קיים לבית העסק אישור שמוכיח כי העסק מוגן עד כמה שניתן מקיומה של שריפה והנזקים הנלווים לה – הן ברכוש והן בנפש ושהעסק עבר ביקורת אש מקיפה הכוללת חתימת אישור מלאה במידה  ובעל העסק לא עמד בדרישות הכבאות, בהתאם לנסיבות תחליט כיצד לפעול מערכת הכבאות וההצלה בישראל. במקרים חריגים עלולה מערכת הכבאות לפנות אל הרשות המקומית  בדרישה לסירוב מתן חידוש או אישור רישיון לעסק עד לתיקון הליקויים מעוניינים בחידוש רישיון העסק או רוצים לפתוח עסק חדש? נציגי עידן ביקורת אש ישמחו לעזור ולסייע בכל בקשה. צוות המומחים שלנו ינהלו את התהליך עבורכם בדרך המהירה והקלה ביותר.

אישור כיבוי אש לעסק

בדיקת כיבוי אש בבניין מגורים משותף

בבניין מגורים משותף חשוב שיהיו: מטפים, גלגלונים, זרנוקים, מזנקים, ספרינקלרים וברזי כיבוי. הגלגלון מאכלס צינור שמחובר למקור מים. הזרנוק זה צינור ואת המזנק מחברים אליו כדי שהמים יצאו בלחץ וייתן מענה בזמן חירום חפשו את הארון עם המדבקה: כל הציוד הזה אמור להיות מאוחסן בארון כיבוי (עמדת כיבוי אש) שמותקן על-ידי איש מקצוע בעלות של 2000 ש"ח עד 3000 שקל. הארון הזה חייב לעבור בדיקה שנתית, בגלל בלאי, חסר וגניבות. ארון בכל קומה: בבניינים גבוהים - ישנה חובה לצייד כל קומה בעמדת כיבוי אש.

ארון כיבוי אש

ארונות לציוד הכיבוי מיוצרים מפח או מפיברגלס וקיימים בעוביי דופן שוני:
הארונות מיוצרים ב- 3 גדלים (ס”מ): עומק/רוחב/גובה
1- 60x60x30
2- 80x80x30
3- 120x80x30

מיוחדים:
– ארון למטף בודד
– מדף/ מחיצה לפי הזמנה
– דלת זכוכית או חלון לפי הזמנה

קצת עלינו

עידן ביקורת אש
5/5
1-תחזוקאי מטפים מוסמך 2-ממונה בטיחות אש 3-מבקר מטפים מוסמך
תעודת מנהל אחזקה בכיר
מנהל אחזקה למבנים ציבוריים ומשרדים
5/5
אייל סיים בהצלחה את כל נושא האחזקה בבנינים ומשרדים ציבוריים ופרטיים
Katy Gilmore