התקנת ארונות כיבוי אש

התקנת ארונות כיבוי אש

ארון כיבוי אש

ארונות לציוד הכיבוי מיוצרים מפח או מפיברגלס וקיימים בעוביי דופן שוני:
הארונות מיוצרים ב- 3 גדלים (ס”מ): עומק/רוחב/גובה
1- 60x60x30
2- 80x80x30
3- 120x80x30

מיוחדים:
– ארון למטף בודד
– מדף/ מחיצה לפי הזמנה
– דלת זכוכית או חלון לפי הזמנה

מה חשוב לדעת לפני התקנת ארון כיבוי

בזמן שפורצת שריפה כל שנייה הינו רגע קריטי וגורלי ודרישת תגובה מיידית ויעילה. לשם כך, התקנת ארונות כיבוי אש יותקנו בעמדה אחת חסינה בפני אש, שהינה מוסדרת, מסומנת וקלה לזיהוי כך שכל אחד יודע את מיקומה. חברתנו עידן ביקורת אש מספקת עמדות העומדות בדרישות החוק ומאפשרות לשלוף באופן יעיל ומוסדר את ציוד הכיבוי. בנוסף לכך, החזקת ציוד כיבוי אש בארון סגור ותקני תעניק לו את כל ההגנה הנדרשת על מנת לשמור על תקינותו.

מה עלות ארון כיבוי אש

עידן ביקורת אש מספקת מחירים נוחים ואטרקטיביים עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי, התעשייתי והציבורי. אנו בחברה מבינים את החשיבות של ציוד כיבוי אש, ולכן עומדים לרשות הלקוחות לצרכי התייעצות. נציגינו ישמחו לספר לכם על אופן התחזוקה והתפעול של מתקני הכיבוי, לתת יחס אישי, ולספק הכוונה ושירות.

איפה למקם את הארון כיבוי אש?

דגש חשוב נוסף הוא המיקום של הארון. במרבית המקרים מומלץ להציב אותו ליד עמדת כיבוי אש שכוללת גם את ברז הכיבוי, אבל ישנם גם מצבים שמחייבים מיקום שונה.

התקנת ארונות כיבוי אש חייבת להיות על ידיי אנשי מקצוע שעברו הכשרה ויבדקו את הצרכים שלכם, יבחנו את השטח ועל סמך הניסיון רחב ההיקף שלהם יפרטו באוזניכם את כל האפשרויות – כך שתוכלו להגיע לפתרון האופטימלי. בשלב הבא תבוצע התקנה מוקפדת כך שהארון יהיה נגיש לחלוטין וימלא את ייעודו באופן אופטימלי.

התקנת ארונות כיבוי אש
התקנת ארונות כיבוי אש

מה כולל התקנת ארון כיבוי אש שלנו?

ארון כיבוי אש מתוצרת שלנו עומד בכל התקנים הנדרשים ומיוצר מפח/ פיברגלס חזק ועמיד לאורך זמן. ארון כיבוי אש מותקן לרוב בסמוך לעמדת הכיבוי וכולל גלגלון המיוצר מפלדה מצופה בצבע אפוקסי, אורך הצינור 25 מטר, צינור מגומי או PVC לבחירת הלקוח.

ארון כיבוי אש

צלצלו למומחים של עידן ביקורת אש להתאמת הציוד לעסק שלכם נשמח לייעץ 053-4601194