התקנת גלגלון אש לעסק

התקנת גלגלון אש לעסק

התקנת גלגלון אש לעסק אנו בעידן ביקורת אש מציעים מגוון רחב של שירותים לכל סוגי המטפים לרבות התקנה, תחזוקה שנתית, תיקונים ועוד. אנו מציעים גם הדגמות הדרכה לציבור והדרכות בטיחות אש במקום העבודה לעסקים בכל הגדלים

מטפים הם חלק חיוני בכל תוכנית בטיחות אש, אך יש לתחזק אותם ולשרת אותם כדי להבטיח שהם ימשיכו לעבוד.

המטף צריך להיבדק ולבדוק כל שנה עד שלוש שנים בהתאם לסוג המטף. זה כולל בדיקת מד הלחץ והצינור, שחרור כל לחץ שעלול להצטבר במיכל, בדיקת הצינור לבלאי או ריקבון יבש ובדיקת הפין בנקודות החיבור לאיתור קורוזיה. הבדיקה צריכה לכלול גם הסתכלות על מפלס הדלק שעדיין ניתן לשימוש במקרה חירום של שריפה.

הגן על הבטיחות, הרכוש והנכסים שלך מפני סכנות שריפה על ידי התקשר אלינו עוד היום!

הדרך הטובה ביותר להגן על האנשים, הרכוש והנכסים שלך היא באמצעות התקנת מערכת כיבוי אש. אנחנו החנות היחידה לכל צורכי בטיחות האש שלך. אנו מספקים מגוון רחב של שירותים לכל סוגי המטפים לרבות התקנה, תחזוקה שנתית, תיקונים ועוד. אנו מציעים גם הדגמות לציבור כיצד לעצור שריפה קטנה במטבח או לכבות תא מנוע או שריפה בבית עם מטפים שונים כדי שתדע איזה סוג ציוד אתה צריך בבית שלך.

עמדות כיבוי מחייבות על פי חוק ברוב המקרים וצריכות להיות ליד נקודת היציאה או הפינוי

יש ללמד ילדים תרגילי כיבוי, שיקלו לדעת מה לעשות כאשר הם נמצאים במצב הכרוך בשריפה.

ניתן לעצור את התפשטות השריפות על ידי אנשים המשתמשים במטף. מטפים אלו צריכים להישמר בכל קומה או במקום נגיש בקלות, במיוחד ליד השטח המשותף או המטבח.

בכל פינוי תחנות כיבוי הן דרישה ברוב המקרים. הם צריכים להיות ליד נקודת היציאה או הפינוי כדי למזער כל אי נוחות לכבאים.

ליציאה מהתחנה שלנו אנו מציעים דרך בטוחה ויעילה לפינוי ציוד הכיבוי מהעמדה וכן לארגן אותו בהתאם לשימוש בו. התחנה מצוידת לרוב במטבח, פינת ישיבה ומקום אחסון לכל סוגי הציוד הדרוש למענה חירום לבצע ביקורת גלגלון כיבוי אש

לכן מיקום תחנת הכיבוי בסמוך לנקודת הפינוי חיוני.

תחנת הכיבוי צריכה להיות קרובה מספיק לנקודת הפינוי כדי לאפשר לה להגיב במהירות, אך לא קרובה מדי שתפריע ליציאתן.

התקנת גלגלון אש לעסק
התקנת גלגלון אש לעסק

הגן עליך ועל יקיריך מפני שריפות עם עמדות כיבוי האש שלנו

המטפים שאנו מציעים יכבו את רוב סוגי השריפות.

שריפות הן אחד מגורמי המוות העיקריים בבתים. ברוב המקרים, מטפים חייבים על פי חוק וצריכים להיות ליד נקודת היציאה או הפינוי.

מטפים אינם מיועדים רק ללוחמי האש. החוק מחייב את כל דיירי הבניין – או האחראים על בניין – להחזיק כזה. אם מתחילה שריפה, אתה מחויב על פי חוק להשתמש בה.

בקנדה, דיירי מגורים חייבים להחזיק בביתם מטף ABC (רב תכליתי) בטעינה מלאה ונגיש בקלות.

ניתן להצטייד בכיבוי אש לשריפה שאינה נגרמת על ידי אדם אחר, אך הסיבה לשריפה אינה רלוונטית בכל הנוגע לבטיחות.

ישנם מקרים שבהם לא תוכל להגיע בזמן לתחנת הכיבוי הקרובה. לכן עדיף להחזיק מטף בבית או במקום העבודה. זה לא משנה באיזה סוג מטף אתה משתמש, אבל כולם משרתים את אותה מטרה – כיבוי שריפות לפני שהן יוצאות משליטה.

סוג המטף שאתה רוכש תלוי במצב ובמקרה השימוש. לדוגמה, ישנם מטפים נוזליים כימיים יבשים ועל בסיס מים למצבים שונים וחומרי בעירה כמו עץ או אלקטרוניקה.

התקנת גלגלון אש לעסק
התקנת גלגלון אש לעסק

התכוננו למנוע שריפות והצלת חיים! החוק מחייב להתקין ציוד כיבוי בעמדה אחת חסינת אש

החוק מחייב להזמין מתקין גלגלון כיבוי אש  זה חייב להיות מסומן וקל לזיהוי כך שכולם ידעו את מיקומו.

אנשים נדרשים להתקין את ציוד הכיבוי שלהם בעמדה חסינת אש בתוך רכושם. כל ציוד כיבוי אש חייב להיות מסומן וקל לזיהוי כך שאנשים ידעו היכן הוא ממוקם במקרה חירום.

עם כניסתה של תקנת האש החדשה ברוב המדינות, יש להתקין את ציוד הכיבוי במצב חסין אש.

תקנות ותקני בטיחות אש מחמירים מאי פעם. החוק מחייב להתקין ציוד כיבוי בעמדה אחת חסינת אש ועליו לפעול לפי הנחיות סימון וזיהוי קפדניות.

שני החוקים מכסים את כל ההיבטים של בטיחות במקום העבודה, מזיהוי מפגעים במקום העבודה ועד איזה סוג של מכשיר נשימה נדרש לאיזה סוג של אירוע.

חשוב לחברות לעמוד בקצב התקנות הללו מכיוון שהן עלולות לקבל קנסות או להיסגר אם לא.

התקנת גלגלון אש לעסק
התקנת גלגלון אש לעסק

התקנת גלגלון אש לעסק

מטפים עוזרים לכבות שריפות ונותנים לאנשים הזדמנות לברוח. יש להתקין אותם באזורים שנמצאים גם בשימוש וגם לא בשימוש כדי שיוכלו להיות זמינים.

מטף כיבוי אש הוא כלי חשוב בכל הנוגע לכיבוי שריפות. זו הסיבה שחשוב שהמטף יותקן גם במקומות שבהם אנשים יתקלו בו וגם במקומות שבהם אנשים לא יתקלו בו בתדירות גבוהה.

מטף כיבוי אש הוא מכשיר המשמש לכיבוי שריפות. זה חייב להיות מותקן באזורים שבהם עלולה לפרוץ שריפה וכן באזורים שאינם בשימוש תכופות על ידי אנשים

התקנת גלגלון אש לעסק

יש להתקין את המטף באזורים בהם עלולה לפרוץ שריפה וגם באזורים שאינם בשימוש תכוף מאוד על ידי אנשים.

בכל בית חייב להיות מטף והוא צריך להיות קרוב ליציאה. האחריות על התקנת המטף מתחלקת בין המתגוררים בבית. יש להתקין אותו על קירות שלא נפגעים בקלות מרהיטים או דברים שנופלים מקומות גבוהות יותר.

יש להחליט על מיקום ההתקנה בהתאם לדפוס השימוש שלהם, שיכול להשתנות ממשפחה אחת למשפחה, אך חשוב להציב אותם בכל המקומות בהם יש אפשרות לפרוץ שריפה וגם במקומות שבהם אינם משמשים לעתים קרובות מאוד על ידי אנשים כמו מחסנים או מוסכים.

ישנם סוגים רבים של ארונות כיבוי אש, הנפוצים שבהם הם מובנים וניידים, אך ישנם גם דגמים איכותיים המשלבים גם תכונות של מובנה וגם של נייד

גם מטפים מובנים וגם ניידים יכולים לשמש את הציבור. דגמים מובנים מותקנים במבנה כחלק בלתי נפרד מהמבנה, כאשר יחידות ניידות יש לקחת לאזור בו יש צורך.

ישנם סוגים רבים של מטפים, כל אחד מהם מיועד למטרות שונות. דגמים מסוימים מיועדים רק לשימוש על שריפות חשמל, בעוד שאחרים יכולים לשמש גם על שריפות גז טבעי או גריז אישור גלגלון אש שנתי

מטפים מובנים מותקנים לרוב בבניינים והם בדרך כלל בצורת גליל או קופסה. סוגים אלה של מטפים יכולים להיות מורכבים על קיר, או להחזיק אותם בידי הצוות במהלך השימוש. מטפים ניידים משמשים בעיקר לשריפות קטנות ואין להשתמש בהם לאירועים גדולים.

ישנם סוגים רבים ושונים של מטפים שניתן להשתמש בהם לכיבוי שריפות, אך הנפוצים ביותר מגיעים בשני סוגים שונים: מובנים וניידים. דגמים מובנים נמצאים לרוב בבניינים, אך יש להם גם יתרונות וחסרונות משלהם. ניתן להביא איתך מטפים ניידים כשאתה מחוץ לבית, אבל הם לא יכולים לעשות כמו דגמים מובנים.

סוגי מטפים

ישנם סוגים רבים של מטפים, כאשר הנפוצים שבהם הם מובנים וניידים, אך ישנם גם דגמים איכותיים המשלבים גם מובנים וגם ניידים.

ניתן למצוא את הסוגים הבאים בשוק ויש לבצע אחת לשנה התקנת גלגלון אש לעסק

דגם מובנה – מותקן במקום שלא ניתן להגיע אליו בקלות בשעת חירום. זה חיוני לשימוש במעבדה או בסדנה.

דגם נייד – כולל משאבת יד או צינור שניתן להשתמש בהם לכיבוי להבות ממקורות שונים. הצינור ארוך מספיק לפעולה יעילה, כמו גם חיבור של צינור הארכה להגעה רבה יותר. דגמים ניידים כוללים כמה דגמים עם גלגלים או רגליים ואחרים עם גלגלים, מה שהופך אותם קלים להזזה בעת הצורך.

התקנת גלגלון אש לעסק
התקנת גלגלון אש לעסק

התקנת גלגלון אש לעסק

מטפים נחשבים כמציל חיים במקרה של שריפה. אבל האם ידעת שאי אחסון נכון יכול להוביל לכך שהם לא יפעלו, או אפילו יתלקחו בלהבות?

מדריך זה יספק עצות כיצד לאחסן את המטף שלך בצורה הטובה ביותר.

יש לאחסן מטף במקום בטוח מפני סכנה ועדיין נגיש בקלות. זה מבטיח את בטיחות הבניין כולו נשמר.

מיקום המטף ייקבע לפי סוג המטף וסוג המבנה בו הוא ימוקם. יש כמה תקנות שצריך לפעול לפיהן, אבל אלה משתנות בהתאם למיקום ולעולם לא יכולה להיות זהירות רבה מדי בעת התמודדות עם שריפה.

יש לאחסן מטף בארון. חיוני שמטף יאוחסן בצורה מאובטחת ללא סיכוי שהוא יתגלגל. אין להשתמש במטף כשרפרף מדרגות, גם אם לא נעשה בו שימוש לאחרונה, ואסור להניח אותו על הרצפה או על משטחים לא יציבים

מתקין גלגלון כיבוי אש

כמה משקי בית מאחסנים את המטפים שלהם במטבח, בחדר האמבטיה או במקומות שבהם הם עלולים להיות חשופים יותר לסכנה. כל אלה הם מקומות לא בטוחים ולעולם אסור לעשות זאת בגלל הסכנות שהוא מציב לאדם המשתמש בו ולכל האנשים האחרים בקרבת מקום.

אל תהרוס את הבטיחות שלך על ידי אחסון שגוי של ציוד הכיבוי שלך; ודאו שאתם רוכשים ארון העומד בתקנים הנוכחיים

בטיחות המגיבים הראשונים היא בעלת חשיבות עליונה. כמפקד כיבוי אש, תפקידי לשמור לא רק על הצוות שלי, אלא גם על הקהילות שאנו משרתים. לכן אני צריך לוודא שלכבאים יש תמיד ציוד כיבוי מאוחסן כראוי בהישג יד.

הכבאים צריכים להיות מוכנים לכל סוגי חירום. חלק אחד מהאחריות הזו הוא אחסון הציוד שלהם כראוי כך שניתן יהיה לאחזר אותו במקרה חירום.

הארון צריך לעמוד בדרישות מסוימות, כמו בנייה יציבה ודירוג אש, כדי להבטיח את בטיחות הצוות שלך ולהגן על הציוד שלך.

אם אתה שוקל לרכוש ארון לאחסון ציוד הכבאות שלך, וודא שהוא עומד בסטנדרטים הנוכחיים. אחסון לא נכון פירושו לסכן את בטיחות הצוות שלך ולהתפשר על הגנה על הציוד.

סעיף זה דן בחשיבות של רכישת ארונות העומדים בתקנים הנוכחיים לאחסון ציוד כיבוי אש.

החלק הראשון עוסק בשינוי בהנחיות האחסון של המחלקה לבטיחות הציבור בעשר השנים האחרונות. הוא מציין כי מתקני אחסון מיושנים אינם עומדים בסטנדרטים הנוכחיים והדבר עלול לפגוע ברמות הבטיחות. החלק השני עוסק כיצד לגלות אם הארון שלך עומד בסטנדרטים הנוכחיים על ידי קריאת הוראות שימוש או חיפוש אישורים על הארון.

מילות מפתח במדור: סעיף-1, סעיף-2, מבוא ביקורת גלגלון כיבוי אש

התקנת גלגלון אש לעסק
התקנת גלגלון אש לעסק

הגן על ביתך ומשפחתך באמצעות ארונות ציוד כיבוי אש.

מטפים הם חובה לכל בית. המטפים הנפוצים ביותר הם אבקת ABC ו-CO2. אבל האם אתה יודע איזה גודל של ארון אותם מטפים ידרשו?

מצבי חירום שונים דורשים ארונות מטפים בגודל ובצורה שונים.

במצב חירום, תזדקקו לגדלים וצורות שונות של מטפים.

עבור שריפה במטבח, למשל, תזדקק לארון מטף קטן וכן ארון גדול לשריפה במכונית או בבית. הקפידו לקנות ארונות העשויים מחומרים עמידים לטמפרטורות גבוהות וקורוזיה במידת האפשר. מקם את הארונות במקומות נוחים להגיע אליהם בבית, שם כולם יכולים לגשת אליהם במידת הצורך.

ארונות מטפים מגיעים בצורות ובגדלים שונים, בהתאם לצרכים המיוחדים של בעל הבית.

מצבי חירום שונים דורשים ארונות מטפים בגודל ובצורה שונים. שריפות הן תמיד מצב חירום וזה לא יהיה מעשי לאחסן ארון מטף בכל מקום שזקוק להגנה, אז צריך לבחור בחוכמה.

התקנת גלגלון אש לעסק
התקנת גלגלון אש לעסק

התקנת גלגלון אש לעסק

ארונות צינור כיבוי אש נדרשים עבור עסקים מסוימים, במיוחד אלה עם דרישות מסוימות של שטח מרובע.

הם מספקים דרך בטוחה לאחסן זרנוקים ומטפים במקרה חירום.

החדשות הטובות הן שהתקנת אחת היא די קלה ואינה דורשת הרבה עבודה או תקציב.

ארונות צינור כיבוי אש נדרשים בבניינים ששטחם לפחות 2,000 רגל רבוע או יותר שיש להם שלוש קומות. הם גם חובה אם יש מכשיר בוער דלק או אח בבניין.

זה נהדר לדעת כי חשוב לתכנן מראש ולדעת מה נדרש כדי להתקין את הארונות הללו. ארון צינור כיבוי אש יכול להציל חיים, אבל הם לא מועילים הרבה אם הם לא מותקנים בפועל

גלגלון כיבוי אש לעסק

האם אני יכול להתקין ארון צינור כיבוי אש בעצמי או שצריך עזרה בהתקנה

אתה יכול להתקין ארון מיגון אש זה בעצמך תוך כשעה אחת או פחות. שווה להתאמץ להתקין אותו בעצמך כי תחסוך כסף וזמן בעלויות ההתקנה.

בצע את השלבים הבאים כדי להתקין את ארון צינור האש:

– מצא אזור ישר ושטוח ליד שקע חשמל.

– לקדוח חור ברצפה אם אין כזה כבר

– הסר כל אבק, לכלוך או פסולת מהאזור

– הנח כיסוי מגן

– הנח פיסות תת-ריצוף חתוכות מראש מעל הכיסוי המגן

– התקן את הארון על חלקים חתוכים מראש של תת-רצפת והנח אותו על כיסוי המגן שלו.

תהליך ההתקנה אינו מסובך.

אם אתה בוחר לשכור קבלן מיגון אש מקצועי, הקפד לבקש הצעה.   ארונות צינור כיבוי אש אינם חדשים, אך הם שודרגו בשנים האחרונות.

  אם אינך יכול להתקין ארון צינורות כיבוי אש משלך, הזמינו איש מקצוע המוסמך לעבודה.

התקנת גלגלון אש לעסק

חשוב למקם ארון זה בצורה כזו שיספק גישה מהירה ליציאות הנפוצות ביותר של המתקן שלך בדיקת גלגלון כיבוי אש

מטפים הם חובה לכל בית, במיוחד כשגרים בארץ או באזורים עם סיכון אש גבוה.

עם זאת, עם בתים ובניינים כפריים ופרבריים, איתור ברז הכיבוי הקרוב יכול להיות אתגר.

על ידי ביצוע השלבים הבאים, לא תצטרך לדאוג לבעיות אלה:

-לאן הולך הקבינט?

-באיזה סוג ברז עלי להשתמש?

-לאן עליי לכוון את הברז שלי כדי לקבל זרימת מים מקסימלית?

הצעד הראשון להתקנת ארון צינור כיבוי אש הוא קביעת המיקום של ברז הכיבוי הקרוב אליכם.

ישנן שתי שיטות נפוצות לאיתור היכן נמצא ברז כיבוי אש: על ידי איתור על מפה או על ידי שאילתה. חפירת הרחובות באזורך, או התקשרות לחברות שירות, יסייעו לך גם לאתר את הברז הקרוב שלך.

אפשרויות חיבור קווי אספקת מים לצינורות כיבוי אש

ישנן שיטות שונות לחבר את קווי אספקת המים לצינורות כיבוי אש. האפשרות הפופולרית ביותר היא שימוש בחיבור המחבר את שני קצוות הצינור יחד. זה גם מספק דרך קלה לכבאים לנתק את קווי האספקה כאשר הם מסיימים להילחם בשריפה

ישנן מספר דרכים בהן ניתן לחבר קווי אספקה לצינורות כיבוי אש אישור גלגלון כיבוי אש

שנית, אתה יכול לקדוח חור באדמה שמוביל מהצינור עד למקור המים שלך.   שלך ואז חבר אותו עם אורך של צינור. שעובר דרך החור הזה ישר לתוך מקור המים שלך.

צינורות אינם זולים, לכן הקפידו לחבר את קווי אספקת המים לצינורות האש בזהירות ובתשומת לב.

כדי לחבר קווי אספקת מים לצינורות כיבוי אש, עליך להשתמש בחיבור או מחבר מסוג כלשהו. הדרך הקלה והחסינה ביותר היא להשתמש באיחוד צימוד המתאים לגודל הצינור של שני הצינורות.

התקנת גלגלון אש לעסק

במאמר זה, נדריך אותך בשלבים של התקנת ארון צינור כיבוי אש.

השלב הראשון הוא החלטה היכן למקם את ארון צינור האש.

שנית, קחו מדידה כדי שתרכשו ארון צינורות כיבוי אש בגודל המתאים לחלל שלכם. שקול גורמים כמו דרישות גובה ועומק בעת מדידת החלל שלך.

 ברגי מכונות משמשים בדרך כלל עם סוגריים מכיוון שהם מספקים יותר יציבות מאשר

ארון צינורות כיבוי אש מספק דרך בטוחה ומאובטחת לאחסון צינורות כיבוי אש. זה חיוני לכל מבני מסחר, עסקים ומבני תעשייה.

 הגודל והגובה צריכים גם להתאים

ארונות צינור כיבוי אש במקום העבודה

ארונות צינור כיבוי אש הם אמצעי מניעה חשוב מפני נזקי שריפה.   במקום העבודה, אלו ממוקמים לרוב קרוב לדלתות היציאה ומשמשים לכיבוי שריפות בתוך הבניין.

תהליך ההתקנה הוא פשוט ביותר אם אתה משתמש במעט שכל ישר ופעל בקפידה על ההוראות. כדאי גם לקרוא את כל ההוראות לפני שתתחיל בתהליך ההתקנה. השלבים הבאים יתנו לך מושג טוב יותר כיצד מותקנים ארונות צינור כיבוי אש אלה.

 בזמן שהם מנסים לברוח התקנת גלגלון אש לעסק-מתקין גלגלון כיבוי אש|אישור גלגלון כיבוי אש|ביקורת גלגלון כיבוי אש|התקנת גלגלון כיבוי אש מחיר

ארונות צינור כיבוי אש, כמו כל רהיט אחר במקום העבודה, צריך להתקין בזהירות. לתהליך ההתקנה, מומלץ תמיד לעקוב אחר הוראות יצרן ארונות כיבוי האש כדי למנוע תאונות. נושא הבטיחות העיקרי הכרוך בתהליך זה הוא שלא ייגרם נזק לצינור האש בעת התקנתו.

כיצד נשמור על גלגלון כיבוי אש-ביצוע אחת לשנה ביקורת כיבוי אש לגלגלו

אנשים רבים לא יודעים שצריך לתחזק מטף כל שנה. למטפים יש חיי מדף ויש לבדוק אותם לאיתור סימני חלודה, נזק או חסימה.

על מנת שנוכל לתחזק את המטף בצורה נכונה, ראשית עלינו לדעת איזה סוג ביקורת אנו מחפשים. שני סוגי הביקורת הנפוצים ביותר הם הביקורת השנתית והביקורת לפני פעולה.

הביקורת השנתית מתבצעת אחת לשנה ובודקת את תאריך הרכישה, תאריך הייצור וקריאת מד הלחץ בזמן ההתקנה. זה גם בודק אם יש סימנים של קורוזיה או נזק על היחידה

התקנת זרנוקים בתוך ארון כיבוי אש הכולל מזנק 2 צול לחיבור לברז המרכזי של מכבי האש

הצעד הראשון לתחזוקת מטף הוא ביצוע ביקורת מטף. אם לא נותרו מועדים, תצטרך להחליף אותו.

מטפים הם חלק מרכזי בבטיחות אש והדבר היחיד שאתה יכול לעשות כדי להציל את הבית שלך במקרה של שריפה.

אם תרצו לתחזק את המטפים שלכם, תצטרכו לבצע ביקורת מטף למטף פעם בשנה.

מטף כיבוי אש טוב לכל שימוש רק לאחר שנעשה בו שימוש טיפול בגלגלון כיבוי אש

ישנם שני סוגי בדיקות שעלינו לבצע על מטף: ביקורת והטענה. הביקורת היא בדיקה ויזואלית ואילו ההטענה היא בדיקה ומילוי של המיכל.

מדוע גלגלון כיבוי אש יבש או סדוק אינו יכול לתת מענה כיבוי אש בזמן אמת של שריפה

מטף כיבוי אש הוא מכשיר שביר למדי, הוא עלול להינזק מהחום העז אם ייחשף אליו.

מטף כיבוי אש יבש או סדוק אינו יכול לספק את הלחץ הדרוש לכיבוי שריפה ביעילות ובזמן עקב היעדר מים או קצף. הוא זקוק ללחץ שיופעל גבוה על האש כדי לכבות אותה במהירות האפשרית.

  הכימיקל היבש מכבה את הלהבה על ידי ספיגת אנרגיית החום.

למה חובה להדביק מדבקת אישור שנתית לביקורת גלגלון אש בעסק

יש להדביק את מדבקת האישור השנתי על גלגלת האש כדי למנוע כל תקלה. אם לעסק אין מדבקת בדיקה שנתית, הוא אינו זכאי לכל סוג של פעולה במקרה חירום התקנת גלגלון כיבוי אש מחיר

במדבקת האישור השנתי יש את התאריך ואת שם החברה שאישרה את בדיקת האש.

ההקדמה מתחילה במשפט שמסביר על מה מדברים בסעיף זה, דהיינו מדוע מדבקת אישור שנתית לביקורת גלגל אש היא חובה בעסק. הוא כולל גם מילות מפתח, כלומר מדבקות אישור שנתיות וביקורת גלגלי אש.