אישור מטפים לעסקים

אישור מטפים לעסקים

אישור מטפים לעסקים מדריך זה יכסה את היסודות של מטפים ושריפות, סוגי המטפים השונים ומדוע הם משמשים, כיצד ניתן לדעת מתי המטף שלך אינו מעודכן וכיצד לקבל אישור לעסק שלך.

מטף כיבוי אש הוא מכשיר שתוכנן לכבות שריפות קטנות על ידי אספקתן של חומר כמו מים או קצף המגביל את התפשטות האנרגיה התרמית.

הסוגים השונים של מטפים הם התקנת גלגלון כיבוי אש

– מטפי כיבוי אבקה יבשים של ABC מציעים פעולה מהירה ותהליך בעירה מוחלטת.

– מטפי כיבוי רטובים של ABCD עשויים בדרך כלל מאשלגן אצטט.

– BC CO2 (פחמן דו חמצני) מטפי כיבוי פועלים באמצעות הפחתת רמות החמצן באזור שמסביב.

מדריך זה יעזור לכם להבין את שלושת סוגי המטפים, כיצד לבחור את המתאים עבור הסביבה שלכם ומדוע אתם צריכים אישור מטף.

מדריך זה יעזור לכם לקבוע אם אתם צריכים אישור מטף או לא. תלמד כיצד להשיג אחד וכן מה נדרש, היכן ניתן למצוא טפסים וכמה הם עולים.

לפעמים, שריפה קטנה עלולה להשתלט על העסק שלך ולאיים על כל מה שעבדת כל כך קשה כדי לבנות. אל תתנו לזה לקרות! קבל את ההיתרים, הבדיקות והציוד הנכונים כדי לוודא שהעסק שלך בטוח ומוגן במקרה חירום.

מטרת מדריך זה היא לספק את כל המידע הדרוש לקבלת אישור מטף לעסק שלך על מנת להיות ערוכים לכל אירוע.

מה הם יסודות מטף כיבוי אש ואיך ניתן להשתמש בוא בזמן אמת?

מטפים הם מכשירים המשמשים לכיבוי אש באמצעות יסוד כימי. הם משמשים בעיקר במקומות ציבוריים כמו בתי חולים ומפעלים.

מטף מורכב משני חלקים – המיכל ושסתום הלחץ. יש למלא את המיכל במים, קצף או אבקה כדי לכבות את האש. שסתום הלחץ משחרר אוויר ומזין את החומר הכימי לבחירתכם לתוך המיכל עם אספקת אוויר בלחץ ממקור חיצוני.

מטפים מיועדים לשימוש במצבי חירום כאשר קיימת שריפה. ניתן למצוא אותם במקומות כמו מטבחים, מפעלים, בתי מגורים ומשרדים בין היתר.

על מנת להשתמש במטף יש לקבוע תחילה האם מקרה החירום הוא שריפה חשמלית או דליקה.  יש לטפל בסוגים דליקים של שריפות בתרסיס ממטף מסוג B או C.

נתחיל ביסודות של מטף. מטף כיבוי אש הוא מכונה המשמשת למלחמה בשריפות. ניתן להשתמש במטפים בדרכים שונות והם מגיעים בסוגים שונים בהתאם לאיזה סוג שריפה אתם נלחמים.

ישנם שני סוגים עיקריים של שריפות: מחלקה א’ ומחלקה ב’.

שריפות מסוג A מערבות חומרים דליקים כגון עץ, נייר ובד שניתן לכבות אותם במים רגילים או CO2 ממטף ידני.

שריפות מסוג B מערבות נוזלים דליקים או גזים כמו בנזין או פרופאן, אותם יש לדכא עם חומר כיבוי כימי יבש ABC מהסוג המיועד לשימוש בסוג הדלק הספציפי שלך (כלומר, “D” לדיזל).

הדבר החשוב ביותר בשימוש במטף הוא לקרוא את ההוראות ביסודיות לפני השימוש בו – יכולות להיות כמה הנחיות ספציפיות כיצד להילחם בסוגים מסוימים של שריפות כמו שריפות נפט.

ביקורת כיבוי אש | ביקורת מטפים שנתית | בדיקת מטפים שנתית

 אישור מטפים לעסקים
אישור מטפים לעסקים

אישור מטפים לעסקים

שריפות מפחידות אבל עם הידע הנכון, אתה יכול ללמוד איך להציל את החיים של עצמך ושל יקירייך.

אש גריז היא סוג של שריפה שבה הדלק הוא שמן בישול. כאשר יש אש שומן, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להסיר ממנה את המחבת כי זריקת מים עליה רק יחמיר את המצב. מה שאתה צריך לעשות במקום זה הוא לכסות אותו במכסה או בנייר עוגייה ולכבות את הכיריים.

שריפה חשמלית מתרחשת כאשר חוט חשמלי או מכשיר מתקלקל או ניזוק בדרך כלשהי. עליך לנתק את כל מה שניזוק מהחשמל ולאחר מכן להשתמש במטף כימי יבש במידת האפשר כדי לכבות ניצוצות.

ניתן לסווג שריפות לארבעה סוגים: שריפות שומנים, שריפות דליקות, שריפות חשמל ושריפות כימיות. השלבים לכיבוי כל סוג של שריפה משתנים.

סוגים שונים של שריפות

כיבוי שריפה של גריז מתבצע באמצעות מטף כימי יבש אשר מרסס אבקה דקה מאוד על הנוזל הבוער. אבקה זו מקררת את פני השטח במגע ומונעת חמצן מהלהבה. ישנן שתי דרכים שונות לכבות שריפה חשמלית: או לנתק את החשמל על ידי הוצאת התקע או לכבות את מתג המפסק; או השתמש בחומר כיבוי כימי יבש אשר יחנק את הלהבות עם הסוכן שלו. שריפות כימיות בדרך כלל מכבות עם מים או חומר כימי יבש מתאים כמו חומצת סודה.

ישנם ארבעה סוגי שריפות

שריפות בנזין וחשמל הן המסוכנות ביותר. יש לנקוט בפעולה מהירה כדי לכבות את שני סוגי השריפות הללו וחשוב לדעת כיצד לטפל בהן על מנת למנוע פציעה או מוות.

 אישור מטפים לעסקים
אישור מטפים לעסקים

עצות בטיחות לגבי היכן לאחסן ולהציג את מכשיר הכיבוי שלך

בטיחות אש היא בסיסית לבטיחות ולביטחון שלנו. בעולם של היום, שריפות יכולות להיות מופעלות על ידי גורמים רבים ושונים, ולא כולן הן מעשה ידי אדם. יש גם שריפות שמתחילות ללא אזהרה מוקדמת – אז איך אפשר לשמור על בטיחות המשפחה?

הסכנה לא נעצרת רק בשריפה. התוצאות שלאחריהן יכולות להזיק לא פחות לבית או לעסק. עקוב אחר הטיפים הבאים היכן לאחסן ולהציג את המטף שלך לבטיחות מיטבית!

בעלי בתים צריכים לוודא שיש להם חומר כיבוי בכל חדר. במטבח חשוב לוודא שהמטף שלכם ממוקם ליד הכיריים, שם ניתן לגשת אליו בקלות במקרה חירום.

ככלל, עליך גם למקם את המטף שלך במרחק של שלושה מטרים לפחות מכל דבר שעלול להתלקח. לדוגמה, אם אתה מאחסן בנזין עבור הגנרטור הביתי שלך במרתף, תרצה להרחיק אותו לפחות 12 מטרים מכל דבר דליק ומכל מקורות חום.

שמירה על בטיחות המטף חשובה לכל בני הבית.

חשוב לדעת היכן לאחסן ולהציג את המטף. איזה סוג מטף כדאי לך? האם זה צריך להיות במטבח או במרפסת? מהם שלבי הבטיחות? על כל השאלות הללו ועוד יענו במאמר זה.

 אישור מטפים לעסקים
אישור מטפים לעסקים

אישור מטפים לעסקים

מטף כיבוי אש הוא מכשיר שניתן להשתמש בו כדי לכבות או לכבות שריפה. הסוג הנפוץ ביותר של מטף כיבוי אש הוא מסוג ABC. זה עובד על נוזלים ומוצקים, ויש לו טווח פריקה בטוח.

ישנם שלושה סוגים של חוגים למטפים:

גם אם לעסק שלך יש רק עובד אחד, אתה צריך לקבל אישור מטף.

אישור מטף נדרש לכל עסק הפועל בתוך העיר ניו יורק. אישור מטף אינו מיועד רק לחברות עם מכונות גדולות ומסוכנות, הוא יכול להיות לכל סוג של מבנה מסחרי ששטחו מעל 5,000 רגל רבוע.

המטף שלך הוא אחד הכלים החשובים ביותר בשירות מיגון האש שלך. בעסק קטן, זה יכול להיות קשה לעקוב אחר כל התקנות הנדרשות תוך שמירה על ניהול העסק. אישור מטף יוודא שאתה מקפיד על כל קודי הבטיחות והנהלים.

על מנת לקבל אישור מטף כיבוי אש תזדקק ל:

-תוכנית מיקום עבור העסק שלך הכוללת דברים כמו היכן נמצא הברז הקרוב והיכן בטוח לאנשים להתאסף לפינוי

– רשימה של חומרים מסוכנים באתר

-תוכנית פינוי לכל מי שעובד במקום שלך, כולל מנהלים, עובדים וקבלנים

-רשימה של כל סכנות שריפה אפשריות שיש לך באתר

-רשימת אנשי קשר לשעת חירום עם השם של כולם, מספר הטלפון בעבודה והתפקיד או המחלקה שלו

למה חובה על כל בעל עסק לקבל אישור מטפים שנתי לבית העסק

מטפים חשובים ביותר מכיוון שהם מהווים את אחד מקווי ההגנה הראשונים מפני אש. חיוני שלכל בעל עסק תהיה תוכנית מיגון אש. זה כולל קנייה והתקנה של המטפים הדרושים לבניין.

חובה על כל עסק להחזיק באישור מיגון אש כדי שיוכל לקבל את הפיקוח המתאים מצד רשויות הפיקוח. ללא היתר זה, אם יש שריפה, אתה עלול להיות אחראי לכל נזק שייגרם כתוצאה מהתפשטות או עשן המיתמר החוצה מהבניין. במילים אחרות, במהלך מצב חירום כגון זה, ייתכן שהבניין שלך לא יוכל לטפל בו עם מטף אחד בלבד, ולכן אתה צריך להשתמש באמצעי מניעה אחרים כמו להבטיח שכל הדלתות סגורות כדי למנוע טיוטות או כל דבר אחר מה שעלול להחמיר מצב גרוע ממילא.

שריפות יכולות להתרחש בכל עת וכל אחד יכול להיות מושפע. אבל כשזו שריפה במקום העבודה שלך, אתה זה שאחראי לכל אובדן שעלול לקרות.

אישור מטף מבטיח שהעסק שלך עומד בחוק בטיחות אש וכן מספק דרך קלה למגיבים הראשונים לדעת איזה סוג מטפים יש לך. זה גם מקל על המעקב אחר כל המטפים שלך במקרה חירום גדול.

מיגון אש היא חובה לכל בעל עסק. כאשר ישנם מטפים במקום, הם יכולים לעזור למזער את הנזק שנגרם כתוצאה משריפות. הם גם מספקים תחושת ביטחון לעובדים. אתה צריך לקבל אישור מטף שנתי כדי שתעמוד בחוקים ובתקנות המקומיים.

יש להשתמש בסוגים שונים של מטפים בהתאם לסוג האש ולסכנות במקום העבודה, אך יש כמה הנחיות אוניברסליות שניתן לעקוב אחריהם:

 אישור מטפים לעסקים
אישור מטפים לעסקים

אישור מטפים לעסקים

סוג המטף שאתה צריך ישתנה בהתאם לסוג השריפה שאתה מנסה לכבות. לדוגמה, שריפה מסוג A, הכוללת חומרים כגון עץ ונייר, דורשת מטף בגז בלחץ, כימיקלים יבשים או קצף. שריפה מסוג B היא נוזלים או גזים שיכולים להתחמצן על ידי חום, כגון בנזין וגז טבעי. שריפות אלו בדרך כלל מכבות במים או במטפים כימיים יבשים.

שריפה מסוג C היא חשמלית ויש לטפל בהן על ידי ניתוק המכשירים מהשקעים או ניתוק אספקת החשמל אליהם לפני השימוש במטף CO2.

סוג המטף שאתה צריך תלוי בסוג השריפה שיכולה להתרחש בעסק שלך. לבניין עשויים להיות כמה או הרבה סוגים שונים של עסקים, מה שאומר שהוא צריך להיות מוכן למגוון רחב של מצבי חירום.

מאמר זה יעבור על ארבעת הסוגים העיקריים של מטפי כיבוי (מים, קצף, כימיקלים יבשים ו-CO2) וידון כיצד ניתן להשתמש בכל אחד מהם בצורה היעילה ביותר בתרחיש עסקי נתון.

שאלה נפוצה שאני מקבל היא “איזה סוג של מטף כדאי לי לקנות?”. אין תשובה אחת לשאלה הזו.

ישנם סוגים רבים ושונים של מטפים זמינים בשוק והכל תלוי בצרכי העסק הספציפיים שלך.

זה יכול להיות מטף על בסיס מים, כימיקלים יבשים על בסיס קצף, CO2 או גז בלחץ.

 זה הופך את CO2 לאידיאלי עבור פעולות הצלה ו

אישור מטפים לעסקים

שלב 2: על החברה ליישם תוכנית להגנה מפני אש (FPP) תואמת לתקן לאומי. יש לעדכן את ה-FPP מדי שנה או בכל פעם שיש שינוי במקום או שינוי בדיירים.

שלב 3: יש להתקין ציוד כיבוי בגודל מתאים וממוקם בנקודות אסטרטגיות כגון דלתות יציאה, יציאות חירום, שילוט נתיב מילוט חירום וכו’.

שלב 4: כל הצוות חייב לעבור קורס הכשרה חובה כיצד להתמודד עם שריפות במקום עבודתם תוך התחשבות בחובותיו הספציפיות.

מטפים הם הדרך הטובה ביותר להגן על החברה מפני שריפות. הם הכרח בכל בניין. הם מגיעים בגדלים שונים, בהתאם לסוג האש שהם צפויים להילחם בהם.

תוכניות הגנה מפני אש יכולות למלא תפקיד חשוב בחברה על ידי מזעור הנזק שיכול להיגרם כתוצאה משריפה וגם קביעה מתי יש צורך בפינוי. תוכנית צריכה לכלול יציאות חירום, דרכי מילוט חירום ואמצעי בטיחות אחרים שישמרו על בטיחות העובדים.

ציוד כיבוי אש הוא גורם מכריע להגנה על רכוש. אבל, לא כל המטפים נוצרים שווים. חשוב לבצע אישור מטפים לעסקים ולבדוק את המטף המתאים לסוג השריפה וגם לקחת בחשבון את הגודל והמיקום של המבנה.

במאמר זה, נפרט בפירוט אילו סוגי מטפים זמינים וכיצד יש לגודלם ולמקם אותם כדי לספק את ההגנה הטובה ביותר.

 אישור מטפים לעסקים
אישור מטפים לעסקים

אישור מטפים לעסקים

שריפות הן הרסניות, אך ניתן למנוע אותן על ידי הקפדה על ציוד בטיחות אש המתאים לעסק שלך.

שריפות יכולות לקרות בכל מקום ובכל זמן. הם יכולים להתרחש בבתים, במשרדים או במחסנים, ולא רק הבניין עצמו נמצא בסיכון. שריפות מהוות גם איום על אנשים וחיות מחמד הנמצאים במבנים.

בדיקת אש שנתית מבוצעות על ידי מכבי האש כדי לוודא שציוד בטיחות אש קיים עבור העובדים והמבקרים כאחד. כך למשל, נדרש אישור מטף לכל מבנה מסחרי עם שיעור תפוסה מסוים. צור קשר עם מכבי האש המקומית שלך לקבלת מידע נוסף על מה שאתה צריך להיות במקום לפני שהם באים לבדוק את המקום שלך.

שריפות הן דאגה נפוצה לכל בעלי העסקים, אך אל תיבהלו. יש הרבה שאתה יכול לעשות כדי שזה לא יקרה.

הדרך הטובה ביותר לטפל בשריפה היא למנוע אותה מלכתחילה. חובה על בעלי עסקים להחזיק אישור מטפים שנתי לעסק שלהם ולוודא שהם מתקינים את ציוד הבטיחות המתאים כמו ספרינקלרים ואזעקות, וכן אמצעים נוספים למניעת שריפות. מודעות לבטיחות היא חיונית מכיוון שלעיתים קרובות יש דרכים שבהן עסקים מתעלמים שהם יכולים ליישם.

הדרך הטובה ביותר לטפל בשריפה היא למנוע אותה מלכתחילה. חובה על בעלי עסקים להחזיק  אישור מטף לעסק שלהם. וזה קל!

שריפה יכולה להתפשט במהירות, וללא מטף אין דרך לכבות את האש לפני שהיא מתפשטת. ניקח כדוגמה: לאדם או לחברה יש משרד שבו יש כימיקלים שיוצרים עשן וצריך לנטרל אותם אם המצב נהיה מסוכן מדי. איך מישהו היה מגיב? אין ספק שהם יצטרכו מטף כיבוי אש מקצועי המסווג כ-ABC או BC.

לסיכום, אם אתה קורא את המאמר הזה ותראה שלחברה שלך אין אישור להחזיק מטף בבניין שלה, שאל את עצמך “האם אני עושה משהו שאני לא צריך לעשות?” וקבל אחד מיד!

שימו לב:נדרש אישור מטף לכל העסקים המסחריים שיש להם מערכת כיבוי אש במקום.

צריך אישור מטף? אנחנו יכולים לעזור בזה. ובנוסף לקבל לך אישור, אנחנו יכולים גם לוודא שאתה ערוך למקרה של שריפה בעסק המסחרי שלך.

על מנת שמערכת הכיבוי שלכם תפעל כשורה, חשוב שיהיה לכם אישור. בלי זה, אתה מסכן את העסק והעובדים שלך. אנו נדאג להציע לכם את הציוד וההכוונה הטובים ביותר האפשריים כדי שהכל יעמוד בדרישות

שסתום סגירת גז הוא מכשיר המתחבר לקו הגז ומופעל במקרה של מצב חירום. הוא מנתק את זרימת הגז מה שמונע כל נזק נוסף או פציעה לעובדים או לאנשים באזור.

עסקים עם מערכת כיבוי אש במקום נדרשים באישור מטף. חשוב להישאר מעודכן בכל הדרישות המשפטיות לעסק המסחרי שלך.

יש צורך באישור מטף אם אתה מפעיל או מנהל כל סוג של עסק מסחרי. חשוב מאוד על מנת להימנע מקנסות ועונשים מצד המדינה. אנחנו יכולים לעזור לך לקבל אישור מטפים שנתי כמו גם להגדיר את מערכת כיבוי הגז האוטומטית שלך.

הוסף גרם של שקט נפשי לעסק שלך עם אישור מטף כיבוי אש חדש

• התחל עם היסודות עם היתר זה. לא משנה אם אתה עסק חדש או קיים, הדרישות להיתרים אלו ברורות.

• היתר זה קל לשימוש וניתן להתאים אותו לדרישות המדינה והמקומיות שלך.

זה נשמע כאילו אנחנו מדברים על מטף כיבוי אש? אנחנו לא יכולים לחכות שתראה מה ההיתר הזה עושה!

מטף כיבוי אש הוא אחד ממכשירי הבטיחות הנפוצים ביותר שיש לאנשים בבתים ובמשרדים שלהם.

לא משנה גודל העסק שלך, בטיחות היא הדבר החשוב ביותר. ודא שהכל מכוסה במוצרי וכיבוי האש שלך.

בעידן הדיגיטלי הזה, אנחנו כל הזמן עמוסים במידע ויכול להיות קשה לסנן את מה שחשוב. המוח שלנו יכול רק לאחסן כל כך הרבה מידע וליצור קשרים בפרק זמן נתון. הדרך הטובה ביותר לעקוף זאת היא באמצעות טופס אישור מטף שייתן לך שקט נפשי ויעזור לך לנהל גם את האחריות שלך.

תעודת מטף היא דרישה חוקית לכל עסק. העובדים צריכים להיות מודעים למצב החירום וכיצד להגיב במקרה חירום.

בחלק זה נתאר את החשיבות של בעלות על תעודת כיבוי אש ומה היא מורכבת.

מטף כיבוי אש הוא סוג של מכשיר בטיחות המשתמש במיכל בלחץ כדי לכבות או לשלוט

בהתפשטות השריפות

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים בעת שימוש במטפים היא אי קריאת ההוראות כיצד להשתמש בהם נכון. חשוב לקרוא ולהבין מה כל סוג של מטף עושה ומה המצב המתאים לשימוש בו. אישור אש שנתי לעסקים

מטפים אינם מיועדים רק לבעלי עסקים לשימוש. לעובדים צריך להיות גם מטף כי הם עשויים להיות הראשונים שמבחינים באירועי שריפה.

ישנם שני סוגים עיקריים של מטפים שניתן לבחור מהם: מים וכימיקלים יבשים. סוג המכשיר שאנשים משתמשים בו יהיה תלוי בסוג השריפה ובמהירות שבה היא מתחילה להתפשט.

שריפות מימן-חמצן, למשל, זקוקות לדרך מתאימה כדי למנוע מהן לשרוף.

אישור מטפים לעסקים

סעיף זה עוסק בחשיבות אישור תקינות מטף בכל סוג של עסק. הוא מדבר על הקודים והדרישות השונות עבור סוגים שונים של עסקים.

על מנת להתקדם בכל ענף, בעלי עסקים צריכים להתייחס ברצינות לבטיחות האש. זה תלוי בהם לתעדף את הצרכים של העובדים והלקוחות שלהם על פני רכושם תוך הבטחה שהם לא עוברים על שום חוק.

# סכנות אש במסעדות, מחסנים ומכוני יופי

בטיחות אש היא לא רק דאגה לעסקים גדולים.

אם מתרחשת שריפה, זה יכול לקרות בכל מקום עבודה. זה חיוני לכל בעל עסק להתייחס ברצינות לבטיחות אש מכיוון שיש קודים ודרישות שונות לסוגים שונים של עסקים.

לתעשיות שונות יש צרכים שונים בכל הנוגע לבטיחות אש. מסעדה, למשל, צריכה לוודא שאין מקורות הצתה פוטנציאליים כמו גריז או שמן טיגון.  בטיחות כולם.

לא פעם בעלי עסקים מתרשלים ברכישת אישור מטף לעסק שלהם. אבל זה יכול להזיק למוניטין שלהם ואולי אפילו לגרום לעסק שלהם להיסגר

ביקורת מטפים שנתית לבניין מגורים הוא מכשיר בטיחות חשוב בכל מבנה מסחרי, משרד או בית. במקרה של שריפה, זה יכול לעזור לכבות את השריפה ולמנוע פציעה או מוות.

לא כל בעלי העסקים מודעים לכך שיש לבצע ביקורת כיבוי אש במשרדים שלהם – הם צריכים את ההיתרים והרישיונות המתאימים כדי להבטיח שיש להם כיסוי הולם. אי ביצוע זה עלול לפגוע במוניטין שלהם ואולי אפילו לגרום לסגירת העסק שלהם.

פעמים רבות, בעלי עסקים מתרשלים ברכישת אישור מטף לעסק שלהם. רובם חושבים שספיק להחזיק מטפים במשרד או בבניין כדי להגן עליהם מפני שריפה אפשרית. חוסר הגנה זה עלול לפגוע במוניטין של החברה שלך או לגרום לסגירת הדלתות שלך לחלוטין.

במקרה חירום, מטף כיבוי אש יכול להיות ההבדל בין רק נזק לרכוש לבין מצב מסכן חיים.

בעלי עסקים מתרשלים לרוב ברכישת אישור מטף לעסק שלהם.

אישור מטפים לעסקים

מטפים חשובים לבטיחות, אך גם לשמירה על חוק העסק שלך. לדוגמה, מדינות מסוימות דורשות היתר לפני שתוכל להפעיל מטף. דבר נוסף שכדאי לשים לב אליו הוא סוג המטף המתאים לאזור בו הוא ישמש.

זה אולי נראה כמו משימה פשוטה לקנות מטף ולתלות אותו במפעל שלך, אבל אתה צריך לוודא שאתה מציית לכל התקנות והחוקים החלים.

התקנת מטפים שנתית לעסקים  הוא אמצעי בטיחות חשוב במקום העבודה.  רק הקפד לשמור אותו נגיש ומעודכן.

מטף כיבוי אש הוא כלי חשוב לכל סביבה. זה יכול לשמש כדי להילחם בשריפה כאשר לאף אחד אין זמן להתפנות.

ישנם סוגים רבים ושונים של מטפים והם משתנים לפי שימוש, לחץ פעולה וגודל. הבחירה הנכונה היא חיונית כדי להבטיח שהעסק שלך מצויד בכלים המתאימים למקרה חירום.