ביקורת אש בבתי אבות

ביקורת אש בבתי אבות

ביקורת אש בבתי אבות– היא בדיקת בטיחות הנערכת על מנת לקבוע את עמידות הבניין באש. זה נעשה על ידי הצתת הבניין והתבוננות כיצד הוא מגיב. הסוג הנפוץ ביותר של בדיקת אש הוא ASTM E84, המשתמש במבער גז כדי להצית את המבנה החיצוני למשך 20 דקות.

ביקורת כיבוי אש הוא מכשיר שניתן להשתמש בו במצבי חירום הכוללים שריפות. מכשיר זה יכול לשמש כחלופה או בנוסף לשיטות אחרות כגון חול או קצף, מים או פחמן דו חמצני, או ערפל.

בטיחות אש היא עניין מרכזי בבתי אבות. נערכים בדיקות אש כדי לוודא שהמטפים פועלים ושהצוות מודע לשימוש בהם.

בדיקת מטף כיבוי אש הוא מכשיר שמכבה שריפות. מטפים נמצאים בדרך כלל במקומות בהם קיים סיכון גבוה לשריפה, כמו מטבחים, מוסכים ובתי מלאכה.

יש צורך בבדיקות אש כדי לבדוק את מצב המטף ולוודא שהוא תקין. אם בדיקת אש לא נעשית באופן קבוע, המטף עלול לאבד את יעילותו בעת הצורך ביותר.

יש לבצע בדיקות אש לפחות אחת לחצי שנה עבור כל נכסי המגורים. זה יבטיח שלרכוש שלך יהיה מספר הולם של מטפים עובדים בהישג יד בכל עת.

ביקורת אש בבתי אבות

בדיקת אש שנתית היא תהליך של בדיקת ציוד ומערכות בטיחות האש על מנת לוודא שהם עומדים בתקן וניתן להשתמש בהם במקרה של שריפה. ישנם אתגרים רבים בכל הנוגע לביצוע בדיקת אש, אותם ניתן לפתור על ידי ביצוע מספר הנחיות.

המדריך החיוני לבדיקת אש בבתי אבות וכיצד לדעת מתי יש צורך במטף

בדיקת אש היא תהליך להערכת פוטנציאל סכנת האש של בניין.

ישנם אתגרים רבים בבדיקות אש המקשים על הצוות לבצע את עבודתו.

למשל, עשן השריפה עלול להפריע לנראות ולנשימה, מה שעלול להוביל לבעיות בריאותיות חמורות.

אתגר נוסף הוא שקשה לבדוק את כל אזורי הבניין בבת אחת.

המדריך החיוני לבדיקת אש בבתי אבות וכיצד לדעת מתי יש צורך במטף

היתרונות של בדיקות אש הם רבים – זה עוזר לזהות את הסיכונים והסיכונים הפוטנציאליים שיש לבניין, זה מפחית את הסיכון ואת חומרת הפציעה של דיירים, וזה יכול לעזור בקביעת כמות ההגנה מפני אש הדרושה.

האתגרים של בדיקות אש הם מעטים אך חשוב לקחת בחשבון. האתגר הנפוץ ביותר הוא שחלק מהאנשים אינם יודעים מתי יש צורך במטף.

ביקורת אש בבתי אבות
ביקורת אש בבתי אבות

איך אני מתכונן לבדיקה?

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להכין רשימה של הפריטים שאתה צריך. תצטרך להביא את תעודת הזהות שלך, וצורת זיהוי תקפה כמו דרכון או רישיון נהיגה. כמו כן, תזדקק לתעודת הביטוח הלאומי שלך, תעודת לידה, וכל מסמך אחר שיידרש לבדיקה.

אם אינכם בטוחים מה להביא, חשוב שתשאלו את מי שייגש אתכם למבחן. הם יידעו אם יש דברים אחרים שהם דורשים ממך לפני שהבדיקה יכולה להתחיל.

המבחן הוא לא מבחן קשה, אבל הוא מחייב אותך הכנה. ישאלו אותך שאלות על בטיחות בניין ובית, אז וודא שאתה מכיר את הדברים הבאים:

– נקה את כל האזורים שבהם מים עלולים להצטבר ולקפוא

חשוב שתדעו שרשימת הבדיקה לבטיחות בבניין אינה חד פעמית. תצטרך לעשות זאת בכל פעם שאתה עובר לבית חדש.ולבצע ביקורת כיבוי אש

הערכת בטיחות הבית נעשית על ידי בודק שיבוא ויבדוק את הבית שלכם ויוודא שהכל בטוח.

ביקורת אש בבתי אבות

על מנת להגן על דיירי בית אבות, ישנן שלוש שיטות מיגון אש הטובות ביותר שכדאי להשתמש בהן. ראשית, ניתן להתקין אזעקות עשן. זה יאפשר לתושבים להימלט במקרה של שריפה. שנית, ניתן להתקין מערכת ספרינקלרים בבניין. זה יכבה את כל השריפות שעלולות להתרחש וימנע מהן להתפשט בכל הבניין. לבסוף, ניתן להתקין מערכת אזעקה שתתריע לכבאים או לגורמי חירום אחרים כאשר יש שריפה בבניין לזמן תגובה מהיר יותר.

קיימות שלוש שיטות מאושרות להגנה מפני אש בבתי אבות. האחת היא התקנת אזעקות עשן בבניין. אחר הוא התקנת ספרינקלרים והאחרון הוא מערכת גילוי אש שיכולה לזהות שריפות ולהפעיל אזעקה.

בתי אבות נמצאים במצב שבו הם צריכים לציית להנחיות קפדניות להגנה מפני אש. הסיבה לכך היא שיש להם קשישים רבים עם רמות שונות של ניידות שצריך לפנות אותם במהירות ובבטחה.

שלוש השיטות הטובות ביותר להגנה מפני אש בבתי אבות הן התקנת אזעקות עשן, קיום תוכנית פינוי וספק כוח חירום.

ביקורת כיבוי אש | ביקורת מטפים שנתית | בדיקת מטפים שנתית

בטיחות אש היא נושא מרכזי בחברה שלנו. ההערכה היא ש-2,100 אמריקאים מתים מדי שנה כתוצאה משריפות. מספר זה גבוה כמעט פי חמישה ממספר ההרוגים משיטפונות, סופות טורנדו והוריקנים גם יחד.

ניתן היה למנוע הרבה מקרי המוות הללו אם הייתה לנו מערכת מיגון אש מהסוג הנכון. שלוש השיטות הנפוצות ביותר הן ספרינקלרים, אזעקת עשן ומערכות גילוי אש. לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו, אבל זכרו שתמיד עדיף להיות בטוח מאשר להצטער.

ביקורת אש שנתית לעסקים

בכל הנוגע לבטיחות אש בבתי אבות, שלוש השיטות הפופולריות והמאושרות ביותר הן שימוש במערכות ספרינקלרים, התקנת אזעקות עשן והתקנת מערכות התראה בזמן. שיטות אלו מבטיחות שהתושבים והצוות יידעו בכל עת אם קיימת סכנת שריפה פוטנציאלית.

למרות שלא לכל בית אבות יש גישה לטכניקות מסוג זה, ישנן אפשרויות רבות למציאת אפשרות מתאימה למתקן שלך. לדוגמה, אתה יכול לשכור יועץ או לעבור קורס בטיחות אש על מנת ללמוד עוד על שיטות אלו.

גם בבתי אבות נדרשת התקנת מערכת מיגון אש.

1. שלוש שיטות ההגנה מפני אש הטובות ביותר בבתי אבות

2. התקנת אזעקות עשן בבתי אבות

ביקורת אש בבתי אבות
ביקורת אש בבתי אבות

כיצד יש לבצע בדיקת אש שנתית בבית אבות?

בבית האבות יש לערוך בדיקת שריפות והיא צריכה להתבצע מדי שנה. הבדיקה צריכה להתמקד בתחומים הבאים:

-תוכנית בטיחות אש

-גישה ויציאה של כבאים למתקן

-בדיקת מערכות גילוי ואזעקה אש, מערכות ספרינקלרים ומערכות צנרת

-גלאי עשן באזורי שימוש ציבוריים. לכל גלאי עשן חייב להיות מקור כוח הפעלה.

-איתור וסימון כל סכנת שריפה באחסון, במסדרונות או במקומות ציבוריים אחרים

בדיקת אש היא בדיקה מקיפה של בית האבות שמטרתה זיהוי מפגעים, פיתוח הבנה של אמצעי בטיחות והגנה מפני אש, והמלצות להפחתת סיכונים לחולים, לצוות ולמבקרים.

הבדיקה צריכה לכלול:

בדיקת מטפים שנתית לעסקים

– סקירת תוכנית פינוי אש בכתב.

– סקירה של כל האזורים במתקן לרבות מטבחים, חדרי כביסה, בתי מרקחת וכו’ כדי לזהות כל סכנה פוטנציאלית העלולה לגרום לשריפה או להפריע לבטיחות החיים.

– סקירה של כל הדוחות הכתובים לעמידה בתקנות הפדרליות ובדרישות המדינה.

בדיקת האש השנתית של בית אבות היא דרך לבדוק את שלומם של החולים במפעלים מסוג זה.

בדיקה זו צריכה להתבצע על ידי מפקד הכבאות או מי שיועד על ידו.

ההליך מתחיל בביקור בכל האזורים והמתקנים הנבדקים, לרבות אזורי אחסון, פחי אשפה וכו’.

לאחר מכן המפקח יסתכל על כל דלת יציאה ויוודא שניתן לפתוח אותה ללא כל התנגדות או קשיחות כאשר היא נפתחת ידנית. לאחר מכן, הוא יבדוק אם יש שלטים על הדלתות המציינים אם ניתן להשתמש בהן כיציאות חירום.

אם אין שלטים, דלתות אלו צריכות להיות מסומנות בבירור עם שלט מאושר המציין אותן כיציאות חירום.

המפקח גם יעקוב אחר השגרה שלו לבדיקת מטפים

ביקורת אש בבתי אבות
ביקורת אש בבתי אבות

ממה כדאי להיזהר בעת ביצוע בדיקת שריפה?

מפגעי שריפה נפוצים יותר בבתי אבות מאשר במקומות אחרים, ולכן חשוב לבתי אבות לבצע בדיקת סכנת שריפה מעת לעת.

חלק מסכנות השריפה הנפוצות בבתי אבות כוללות נייר וחומרי פסולת שמאוחסנים בצורה לא נכונה ודליקים, חיווט חשמלי לא מכוסה או לא מוגן העלול לגרום לשריפות, ותנורים או מכשירי חימום אחרים המשתמשים בגז או נפט ללא אוורור מתאים.

השלב הראשון של ביצוע ביקורת כיבוי אש בבניין משותף כדי לזהות סכנות אש פוטנציאליות.

שריפה עלולה להזיק מאוד ומסוכנת לבית אבות. זה יכול לגרום לפציעות בצוות ובדיירים, וזה יכול בסופו של דבר לעלות הרבה כסף. כדי להתגונן מפני סכנות אש בבתי אבות, חשוב לבצע בדיקת סכנת אש.

בדיקת סכנת שריפה היא תהליך הכולל בדיקת סכנות שריפה נפוצות בנכס. אם בנכס יש סכנות שריפות כלשהן, יש לתקן אותן באופן מיידי כדי למנוע שריפות עתידיות או למנוע חשיפה לפציעה או מוות.

פגיעת שריפה היא אחת הסכנות הבריאותיות המובילות בבתי אבות. סכנות שריפות נמצאות בכל מקום בבתי אבות, משקעים עמוסים מדי ועד חיווט פגום. חשוב שהעובדים ידעו לזהות מתי יש צורך לבצע בדיקת סכנת אש.

1)דע מה צריך בדיקת אש: העובדים צריכים להיות מודעים לאזורים שזקוקים לבדיקת אש, כמו מטבחים ומסדרונות. הם צריכים גם לדעת מה צריך להיבדק כאשר הם בודקים אזורים אלה, כגון תנורים ושקעי חשמל.

2) לתכנן מראש: על העובדים לתכנן מראש לפני ביצוע בדיקת סכנת שריפה על ידי כך שהם יודעים למי עליהם לפנות והיכן הם יכולים למצוא את כל הציוד הדרוש לבדיקות שלהם (כלים, משקפי בטיחות).

3) בצעו אחת לשנה בדיקת עמדת כיבוי אש

ביקורת אש בבתי אבות

ישנן דרכים רבות בהן נוכל להפחית את הסיכון לשריפה בבתי אבות. עלינו לתעדף חינוך בטיחות לצוות העובדים, לוודא שתמיד יש מי שעובד במקום שיודע לעצור שריפה, להתקין ספרינקלרים או מערכות ניטור אחרות לגלאי האש במתקן שלהם ולוודא שאנו שומרים על כל המקורות האפשריים של הצתה הרחק מהמטופלים ומאנשי הצוות בכל עת.

זה די קשה לאנשים מבוגרים להימלט משריפה כי ייתכן שיש להם מגבלות פיזיות, חברתיות ונפשיות הקשורות לגיל. גם רוב בתי האבות אינם ערוכים לשריפה. אין להם מערכת ספרינקלרים ו/או אזעקות עשן, הנחוצות כדי למנוע או לצמצם פציעות והרוגים במקרה של שריפה.

הדרך הטובה ביותר למנוע שריפות בבתי אבות היא לקיים תוכנית חירום ולממש אותה כל הזמן. תוכנית זו צריכה לכלול דרכי מילוט, יציאות ואזורים שבהם התושבים יכולים להתאסף בחוץ בזמן ההמתנה לעזרה.

ביקורת אש בבתי אבות
ביקורת אש בבתי אבות

מסקנה: מה שאתה צריך לדעת על בטיחות אש בבתי אבות

בטיחות אש היא חלק חיוני בכל בית, אבל זה חשוב במיוחד בבתי אבות.

קשישים פגיעים יותר גם לשאיפת אש וגם לשאיפת עשן. לכן יש צורך בתוכניות פינוי בטוח והרבה תשומת לב נוספת למניעת שריפות.

כמה דברים שאתה צריך לעשות כדי לוודא שבית האבות שלך בטוח כוללים התקנת מערכות ספרינקלרים, חינוך צוות מה לעשות במקרה של שריפה, בדיקת הבניין באופן קבוע לאיתור סכנות פוטנציאליות ותחזוקתם היטב, לוודא שהקשישים מרגישים בטוחים בכל עת על ידי התקנת מצלמות אבטחה.

שריפה יכולה להתרחש בכל מקום וזמן, ולכן עלינו להיות מוכנים לאפשרות שתתרחש.

לכן זה הזמן לעשות בדיקת בטיחות בבית האבות שלכם.ולבצע התקנת גלגלון כיבוי אש

בפוסט זה נסקור את מה שאתה צריך לדעת על בטיחות אש בבתי אבות.

האגודה הלאומית להגנה מפני אש קובעת כי שריפות בבתי אבות אחראיות לשליש משריפות המגורים בארצות הברית. בהתחשב בשכיחות, חשוב שמפעילי בתי האבות ידעו כיצד למנוע ולהיערך למצבי חירום של שריפה.

ה-NFPA ממליצה על סדרה של קווים מנחים כדי לסייע במניעת סכנות שריפה ולהפחית את הסיכון לפרוץ שריפה, כולל:

– ביצוע בדיקות בטיחות אש סדירות

– בעל תוכנית פינוי

– סקירת כל מקורות הלהבה הפתוחה

– שימוש בין היתר במזהרות עשן ובספרינקלרים.

עשה ואל תעשה של בטיחות אש לבתי חולים ובתי אבות

שריפה בבית אבות עלולה להיות קטלנית. בטיחות אש היא תמיד שיקול חשוב, אבל זה אפילו יותר כאשר התושבים נמצאים בסיכון.

אל תשכח לכלול את הדברים הבאים:

לפניכם רשימה של עשה ואל תעשה שחשוב לזכור כאשר עוסקים בבטיחות אש בבתי אבות.

לַעֲשׂוֹת:

– בדקו תחילה אם מערכת אזעקת האש נבדקה או לא ובקשו מהצוות לענות על כל שאלה שיש לכם בנושא.

– ודא שכל הדלתות נפתחות מרחוק, כדי שאנשים יוכלו לצאת בקלות במקרה של שריפה.

– בדוק את כל יציאות החירום עבור חסימות כגון רהיטים, ארגזים או ציוד חיצוני (כגון כסאות גלגלים)

– בדוק אם לכל דיירים יש מצבים רפואיים שעלולים להיות מושפעים משאיפת עשן משריפה (למשל, בעיות נשימה). להכיל אנשים אלה בהתאם לצרכיהם כאשר האירוע מתרחש.

אל תעשה:

דבר אחד מכריע שיש בבית אבות הוא אזעקות אש.

1) לבית אבות צריכה להיות תוכנית פינוי ייעודית לשמירה על בטיחות הדיירים בשעת חירום.

2) יש לאחסן את כלי הנשק בכספות או בארונות עם מנעולים, הרחק משטחים משותפים ויציאות.

4) יש לשמור על פנסי חירום במצב תקין כדי שיוכלו להזהיר את התושבים והמבקרים על מצבי חירום בכל עת.

5) מטפים חייבים להיות גלויים ומוצבים בכל הבניין, כמו גם ליד יציאות או אזורים אחרים בסיכון גבוה.

ביקורת אש בבתי אבות
ביקורת אש בבתי אבות

ביקורת אש בבתי אבות

כנדרש בחוק, לכל בית אבות ובית חולים צריכה להיות תוכנית פינוי מפורטת. תוכנית זו צריכה לכלול את הדרך הטובה ביותר לפינוי הבניין בשעת חירום, כגון שריפות, רעידות אדמה או אפילו פיגועים.

לבתי אבות ובתי חולים חשוב שתהיה תוכנית יציאות חירום בגלל הסכנה שקיימת באותם מבנים. בתי חולים ובתי אבות מכילים לרוב אנשים רבים חולים או קשישים. אנשים חולים נוטים יותר להתעצבן כאשר מתקיים הליך פינוי חירום. אנשים מבוגרים עשויים שלא להיות מסוגלים לנוע מהר מספיק כדי להימלט משריפה או מצב מסוכן אחר; הם עשויים גם לדרוש סיוע לקום מהמיטה או לצאת מחדרם.

לבתי אבות ובתי חולים צריכים להיות תוכניות מפורטות לפינוי חולים בשעת חירום, מכיוון שרבים מהם

בעבר, תקריות מסוג זה לא נחשבו למצב חירום.

תוכניות יציאות חירום אינן חשובות רק עבור גורדי שחקים גדולים ובנייני משרדים. הם חלק מרכזי בתוכנית הבטיחות של כל בניין, לא משנה כמה הם גדולים או קטנים. חשוב שכולם יבצעו בדיקת אש לועד בית

תוכנית זו נחוצה לעובדים ולמטופלים בתוך הבניין. ישנם סוגים רבים ושונים של מצבי חירום שיכולים לקרות במהלך פינוי, כמו שריפות ואסונות טבע. הכנה נכונה יכולה להיות נחוצה גם לפינוי בשעת חירום מגיפה.

שיטות מיגון אש בבתי אבות ושימושיהם?

שריפות הן הגורם המוביל למוות בקרב קשישים. חשוב לנקוט באמצעי מניעה ולזכור את בטיחות האש בעת בנייה או שיפוץ של בתי אבות.

בתי אבות הם אחד המקומות שחווים שריפות לעיתים קרובות. בחלק זה תמצאו שיטות שונות המשמשות למניעת שריפות אלו וכיצד הן פועלות.יש לבצע אישור תקינות מטפים

הדרך הטובה ביותר למנוע התרחשות שריפה היא מערכות ספרינקלרים. מערכות אלו כוללות התקנת ספרינקלרים באזורים כמו מטבחים וחדרי כביסה בהם יש גז. הכימיקלים עוזרים לוודא כי במקרה שריפה

שריפות בבתי אבות היוו כמעט שליש ממספר השריפות הכולל שדווחו במגזר זה. זה הוביל לאימוץ מהיר של אמצעים למניעת שריפות ושיטות שונות להגנה מפני אש.

ספרינקלרים לכיבוי אש הם דוגמה כזו, אשר לא רק מונעת התפשטות שריפה לחדרים אחרים, אלא גם מתאמת את התגובה מאזורים שונים בבניין כמו המטבח והיחידות החיצוניות. ספרינקלרים לכיבוי גם עוזרים לבלום שריפה ולהפחית את עוצמתה כדי להציל חיים.

ניתן להשתמש בחומרי מעכב בעירה על כיסויי רהיטים וריפודים, כריות, וילונות, בדים, שטיחים וכו’. המטרה היא לספק מחסום שיעצור או יאט את התקדמות הלהבות אם יש שריפה באזור או בחדר מסוים בתוך בִּניָן.

ביקורת אש בבתי אבות

בתי אבות מתמודדים עם סוגים רבים ושונים של סכנות, החל מסכנות שריפה ועד תאונות עקב חוסר פיקוח. חשוב שבתי אבות יהיו מצוידים במערכות גילוי עשן על מנת שתהיה מערכת התרעה מוקדמת למקרי חירום.

בבתי אבות יש להתקין גלאי עשן כדי לספק בטיחות לדיירים המבוגרים והנכים. הסיבה לכך היא שתאונות שריפה יכולות לקרות בכל עת. גלאי עשן יכולים להפעיל אזעקה ולהתריע לצוות, מה שמספק סיכוי טוב יותר להוציא את כולם בבטחה במקרה של שריפה.

גלאי עשן עובדים חשובים לדיירי בית אבות מסיבות רבות. יחד עם הפעלת אזעקה, מכשירים אלו משמשים כאמצעי בטיחות – הם עוזרים לצוות לוודא שהם יכולים להוציא את כולם בבטחה כאשר יש שריפה.

החשיבות של אזעקות עשן בבתי אבות היא מקרה שבו מניעת שריפה חשובה יותר מכיבוי אש.

בתי אבות נמצאים בסיכון גבוה יותר לשריפות כי יש בהם יותר קשישים מאשר סוגים אחרים של מבנים ובמתקנים רבים אין כל סוג של מערכת ספרינקלרים.

כדי למנוע שריפה, צריכים להיות גלאי עשן ברוב הקומות. גם גלאי עשן צריכים להיבדק באופן קבוע.

דבר שחשוב לציין הוא שעדיף שכל הכניסות יהיו מצוידות גם באזעקות, במיוחד בדרכים שמובילות החוצה לחניון.

מסקנה: מדוע שיטות ההגנה המאושרות הללו נחוצות לסביבת מגורים בטוחה ונוחה?

כדי להיות בטוחים ונוחים, אנחנו צריכים הגנה. להלן השיטות המאושרות למניעת שריפות שיכולות לעזור לנו.

זה הכי טוב אם אתה שוכר ספק מוסמך לעשות את העבודה בשבילך כך הבית שלך

מאמר זה דן בארבעה סוגים שונים של שיטות הגנה מפני אש מאושרות וטכניקות מניעה. הראשון הוא דלת האש הנסגרת מעצמה המותקנת במהירות כדי לאפשר יציאה קלה במצב חירום. זה יכול לשמש בפתח, חדר מדרגות ופיר מעלית.

חשוב לציין כי שיטות וטכניקות הגנה מפני אש מאושרות נחוצות כדי לקבל סביבת מגורים בטוחה.

ביקורת אש בבתי אבות

זהו מדריך שיעזור לכם להבין כיצד לבחור את מערכת ההגנה מפני אש הטובה ביותר לבית האבות שלכם. ישנם שני סוגים עיקריים של מערכות מיגון אש: רטוב ויבש.

מערכת רטובה משתמשת במערכות HVAC, מתזי מים וצינורות עמידה. זוהי אפשרות טובה שכן היא מונעת התפשטות של שריפות בחלק הפנימי של הבניין.

מערכת יבשה אינה דורשת מערכות HVAC או ספרינקלרים של מים ואין לה צינור עמידה; במקום זאת, הוא מסתמך על כיבוי האש באמצעות חום, קצף או חומרים אחרים.

התקנות למערכת הגנה מפני אש כפופות לקודי אש מקומיים וארציים. אחד מהקודים הללו, NFPA 101 קוד בטיחות חיים, מחייב התקנת מערכת ספרינקלרים בבית אבות.

בעבר לבתי אבות רבים היו מערכות פנימיות משלהם.מומלץ לבצע בדיקת מטפים לעסקים

אדם מבחוץ עשוי לחשוב שכל המערכות זהות אבל יש ביניהן הבדלים רבים. לדוגמה, חלקם מציעים זרימת מים פחות או יותר, שיכולה לסייע או להפריע למאמצים של הכבאים כשהם מגיעים לזירת חירום שריפה במקום החברה שלך.

מערכות מיגון האש הנחשבות לטובות בשוק הן אלו אשר הוסמכו על ידי האגודה הלאומית להגנה מפני אש או תהליך הסמכה דומה.

מהן המערכות המאושרות כיום להגנה על יקירינו?

בחלק זה אדבר על מיגון אש ועל מה שנדרש בחוק.

לוחמי האש של המדינה אחראים לאכיפת תקנים ודרישות בבתי אבות.

בתי אבות נדרשים להתקין מערכת ספרינקלרים במטבח, בחדר הכביסה, בפינת האוכל ובאזורים משותפים נוספים עם עומס רב.

מערכות לא מאושרות כוללות שימוש בפורצי חלונות או מגבות רטובות.ולכן יש לבצע אחת לשנה אישור כיבוי אש לעסק

מניעת שריפות בבתי אבות היא חובה, ועל כל המתקנים להיות מותקנות המערכות הנכונות. אלה כוללים ספרינקלרים, גלאי עשן, אזעקות ומטפים.

למדינות שונות יש דרישות שונות ושיטות הגנה מאושרות לבתי אבות. לדוגמה: בפנסילבניה יש דרישה קפדנית לממטרות בכל המתקן; אילינוי דורשת התקני גילוי עשן בעלי פעולה כפולה; קליפורניה דורשת גלאי עשן בכל קומה של המתקן; וניו יורק דורשת מטף בכל חדר שינה.

מיגון בבתי אבות הוא נושא רציני. אם אתה אחד מהאחראים לרווחתם של יקיריך, אז אתה צריך לדעת אילו תקנות מכסות אותם במקרה של שריפה או אסון אחר.

אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בזמן ביצוע ביקורת אש בבתי אבות הוא סוג מערכת הספרינקלרים המותקנת בבניין שלהם.

תקני NFPA 101 עבור ספרינקלרים ומערכות הגנה מפני אש הם תקנה פדרלית החלה על כל בתי האבות עם יותר מ-16 מיטות. הקוד קובע דרישות למי, היכן ואיזה סוג של התקני הגנה מותקנים. לדוגמה, אם אתה רוצה להתקין מערכת ספרינקלרים 100% צינור רטוב בבית אבות, אז בכל האזורים חייבים להתקין ספרינקלרים תקרה במקום רק חלק מהאזורים עם אפשרויות צינור יבש

ביקורת אש בבתי אבות

האגודה הלאומית להגנה מפני אש קבעה תקנים עבור מטפים לשימוש בבתי אבות.

ישנם שני סוגים של מטפים: הכימיקל היבש וה-CO2.

מטפי CO2 יקרים יותר ממטפי ABC.

הסוגים השונים של מטפים לבית אבות יהיו תלויים בצרכים הספציפיים של אותו מקום. בבתי אבות רבים אין מטפים ואלו הזקוקים להם דורשים מטף מסוג ABC.

  הכל תלוי בצרכים הספציפיים של בית האבות המדובר.

חלק זה ידבר על סוגי המטפים השונים הנדרשים בבתי אבות. שלושת הסוגים העיקריים הם CO2, כימיקלים יבשים וכימיקלים רטובים.ניתן לבצע מילוי מטפים