מטפי כיבוי אש לעסק

מטפי כיבוי אש לעסק

מטפי כיבוי אש לעסק-רוב המטפים הם ידניים ומחייבים לשים את פיית המטף על משטח חם ולשחרר את התכולה עליו.

חשוב לדעת כיצד להפעיל ולתחזק את המטף. זו יכולה להיות רכישה יקרה במקרה שאתה מזניח אותה, או מערב מישהו אחר בפציעה חמורה או מוות.

מאמר הדן כיצד להפעיל ולתחזק מטף כיבוי אש – טיפים לבחירת הסוג הנכון, תכונות של סוגי שריפות שונים, אופן השימוש במטף כימי יבש, רשימת אמצעי זהירות.

מטפים הם הכלי החשוב ביותר לפעולות בטוחות באש. מכשירים אלו שולטים בלהבות ומונעים את התפשטות האש. במאמר זה נלמד על סוגי מטפים וכיצד הם פועלים.

סוגי מטפים

– CO2: CO2 הוא חומר שניתן להשתמש בו לכיבוי חומרים דליקים, כגון עץ ונייר, על ידי עקירת החמצן באוויר סביבו.

– כימיקלים: כימיקלים פועלים על ידי שינוי צבע או פירוק לרכיבים בלתי מזיקים כאשר הם באים במגע עם חום ואור. לכן, הם אינם יעילים על שריפות חשמל או נפט.

הכתבה עוסקת במטפים – כיצד להפעילם ולתחזק אותם.

אנו יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של כלי כיבוי אש ידניים, לצד ספרינקלרים אוטומטיים, אשר נועדו להגן על שטחים גדולים על ידי כיבוי אוטומטי של כל השריפות.

שלושת הסוגים הנפוצים ביותר של מטפים הם כימיקלים יבשים, פחמן דו חמצני (CO2), והלוטרון lX. הם עובדים על העיקרון של כיבוי אש במים או גזים אחרים שניתן להשתמש בהם כדי לכבות אותה על ידי חנק, חנק או קירור.

מטפי כיבוי אש לעסק
מטפי כיבוי אש לעסק

 

כיצד נדע איזה סוג של מטף אנחנו צריכים בבית העסק ?

מטפים הם דרישה בסיסית לכל מקום עבודה. הם נדרשים לכיבוי דלק וחומרים דליקים. זה האחרון, במיוחד, הוא מפגע מסוכן המהווה סיכונים חמורים לעסק של כל מפעל או מוסך.

מנהלי בטיחות תעשייתיים יכולים לקבל גישה למידע על ניהול סיכונים דליקים, כמו גם דרכים שבהן הם יכולים למנוע פרוץ שריפות. זה מאפשר להם לקבל החלטות מושכלות שישמרו על מקום העבודה בטוח מבלי לפגוע בתפוקה.

אנו רואים במטפים את אחד הכלים החשובים ביותר שיש לנו בהישג יד. לאנשים המשתמשים במוסך או במפעלים שבהם מאוחסנים חומרים דליקים, חשוב שישתמשו במטפים כדי לכבות את השריפות הקטנות לפני שהן גדלות לגדולות.

ניתן להשתמש במטפים כדי להפחית את הסיכון להתפרצות שריפה במקומות שבהם חומרים דליקים נחשפים וגורמים לסיכונים פוטנציאליים כמו שריפות במוסך.

כאשר שריפה עומדת לפרוץ, הדבר החשוב ביותר הוא לכבות אותה במהירות לפני שהמצב יחמיר. עם זאת, ישנן דרכים רבות לעשות זאת.

כבר בשנת 1906 הוכנס השימוש ב-CO2 בכיבוי בעירה. על ידי שימוש בגז CO2 ותערובת אבקה כימית יבשה ולאחר מכן ריסוס על גבי הלהבות, הם יכולים ליצור פרצה יעילה במיכל הדלק של האש ולמנוע את התפשטותה. השימוש ב-CO2 בכיבוי שריפות הוא לא רק יעיל אלא גם בטוח לבני אדם שנמצאים באתר.

CO2 או פחמן דו חמצני הוא סוג אחד של גז שניתן להשתמש בו לכיבוי שריפות על ידי הצפת מיכל הדלק שלו כך שלא תתבצע בעירה נוספת. זה הופך את זה לבטוח יותר

עבור העובדים באתר מכיוון שהם לא

מטפי כיבוי אש לעסק
מטפי כיבוי אש לעסק

מטפי כיבוי אש –כיצד נפעיל ונתחזק

עם מטפי כיבוי אש של Lutron, אתה יכול להישאר בטוח בזמן שריפה או תאונה. מטפים אלו מגיעים עם שני סוגי מיגון, שיעזרו לכם לטפל במגוון חומרים חשמליים ודליקים.

לוטרון יצרה את הפתרון המושלם לבתים ומבנים. עם מוצרים אלה, לא תצטרך לדאוג לגבי שריפות חדשות בשום מקום ליד הבית או המשרד שלך. לא רק שהמוצרים האלה מציעים אמצעי בטיחות לבתים, אלא שהם גם יוצרים משיכה אסתטית בחללים

בחלק זה, כללנו קטע על האופן שבו מטפי כיבוי Lutron עוזרים לכבות חשמל ומתכות שנוצרו עקב קצרים בכבלים.

Lutron ידועה באופן בולט בזכות פתרונות התאורה האוטומטיים שלה שניתן לשלוט בהם באמצעות שלט כף יד או באמצעות אפליקציה בטלפון שלך. בשנים האחרונות הם הרחיבו את השירותים שלהם ומציעים כיום מטפים המיועדים לטפל בסוגים שונים של שריפות לרבות שריפות הנגרמות מחשמל ובידוד.

תרחיש נפוץ שבו מטפים של לוטרון הגיוניים הוא כאשר אתה רוצה לנקות חום מכבלי חשמל – כדי שמסך המחשב שלך לא יתחמם מדי. כשאתה עובד בתוך הבית או המשרד, זה יכול להיות קשה לוודא שאתה לא שורף שום דבר כשהכוח עובר דרך מארז המחשב שלך, למשל

ככל שהעולם הופך ליותר ויותר דיגיטלי, חיוני לבעלי מבנים להתחשב גם בבטיחות אש במבנים שלהם. לוטרון מספקת פתרון קל וחסכוני למקרים כאלה.

יש לו צפירת אש מובנית המעידה על שריפה שזוהתה ומנחה את הספרינקלרים להידלק. זה גם בטוח לשימוש בקרבת ילדים וחיות מחמד.

מטפי כיבוי אש לעסק
מטפי כיבוי אש לעסק

מטפים לעסקים שעובדים בצורה אוטומטית

מערכות אוטומטיות שיכולות לזהות ולהילחם באש הן התכונה העדכנית ביותר של המטפים העדכניים ביותר. מכשירים אלו מסוגלים לזהות שריפה אוטומטית וליזום פרוטוקול פינוי על סמך הנתונים שהם אוספים.

יש להתקין את המטף האוטומטי במקום בו צפויים להיות מקורות האש.

מטפים הם חובה בכל אסטרטגיית בטיחות אש. עם זאת, הם לא תמיד עובדים על מקור השריפה, ולכן חשוב להתקין אחד עם גילוי אש אוטומטי.

מטפי כיבוי אש לעסק
מטפי כיבוי אש לעסק

מטפי כיבוי אש לעסק

נדרש לבצע תחזוקה של מטפי כיבוי אש לעסק  מאמר  מאתר YNET חומרים מעכבי בעירה? שכתב איתי נבו, מכון דוידסון

ושירות יסודיים של המטף שלכם לפי תקן 129. מסמך זה מורה לכם כיצד לעשות זאת.

תחזוקת המטף שלך יכולה להיות משימה מסורבלת אם אינך יודע אילו צעדים לנקוט. במאמר זה יש הנחיות כיצד לבצע את התחזוקה והשירות הנדרשים של המטף.

הימצאותו בשטח האדום מחייבת את מסירתו לבדיקה, אולי התרוקן או שהחומר כבר לא שם.

החודש, נבדוק את המטפים שלך כדי לוודא שהם מעודכנים ומוכנים לשימוש. אם מעולם לא טיפלת בהם בעבר, יכול להיות שזה זמן טוב להתחיל. בואו נתחיל!

בזמן שאתה בזה, אל תשכח לרסס את השולחן והטלפון שלך לאחר הקלדת האימייל הזה… כדי שגם הם יהיו בטוחים!

על מנת לעמוד בתקן, חשוב לקרוא את חלקי התחזוקה והשירות של המדריך.

מטף הוא אחד מציוד הבטיחות החשוב ביותר בכל עסק, מקום עבודה או בית. במקרה חירום, מטפים יכולים לספק הגנה על כוח אדם ורכוש.

אבל מה בא אחר כך?   להלן כמה טכניקות שיכולות להגביר את רמות שביעות רצון הלקוחות

סוגי מטפים רבים ישנם לכיבוי אש

יש מגוון רחב של מטפים; אז באיזה מהם כדאי להשתמש באיזה סוג של מצב?

מטפי מים הם אחת הדרכים החסכוניות ביותר להילחם בשריפות מסוג A, אלו המתדלקות על ידי חומרים מוצקים כגון נייר, עץ וטקסטיל. עבור סוג זה של שריפה, תזדקק לכימיקל יבש, קצף או מטף CO2.

טעות נפוצה היא שלא ניתן להשתמש במטפי מים בשריפות מסוג B ו-C. זה לא נכון. שריפות Class B כוללות דברים כמו שריפת שמנים ומחבתות מתכת לבישול בעוד שריפות Class C מונעות על ידי גזים דליקים או אדים כגון בנזין, מדלל צבע או אצטון.

שריפות מסוג A הן סוג השריפות הנפוץ ביותר בבניינים. הם גם הכי מסוכנים, ולכן לא כדאי להיכנס לבניין בוער ללא הגנה מתאימה.

מטפי מים הם אחת הדרכים החסכוניות ביותר להילחם בשריפות מסוג A, אלו המתדלקות על ידי חומרים מוצקים כגון נייר, עץ וטקסטיל.

מטפים הם כלים שנועדו להרוג את הלהבות של שריפה. הם עושים זאת על ידי קירור הלהבה או מחיקתה בכימיקלים יבשים, פחמן דו חמצני או מים.

מטפי כיבוי אש לעסק

בכל הנוגע לבטיחות אש, לא יכולים להיות מספיק מטפים. אבל אילו מהם הם המתאימים לעסק שלך? כשמדובר במטפים, יש כמה נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון. מטפים חייבים להיות קלים וקלים לשימוש, כך שניתן לשאת אותם ברחבי הבניין ולהשתמש בהם על ידי העובדים.

בהתבסס על גודל העסק שלך, עליך לוודא שיש לך מספר מטפים ובהתאם לגודל המיקום שלך. יש כמה נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון בעת רכישה לעסק: אתה רוצה לוודא שאתה – כמו גם שאר העסק שלך – יכול להשתמש במטפים שלך במקרה חירום. אתה רוצה שהמטפים שלך יהיו קלים.

היבט הבטיחותי

חשוב שבעלי עסקים ועובדים יוכלו לשאת בקלות את המטפים הללו אך לא יהפכו לנטל.

שיקולי מרחב

אם המקום מוגבל, תחילה עליך לקחת בחשבון כמה יחידות מתאימות לחלל ואיזה סוג אקלים הן צריכות לפעול.

הטכנולוגיה שינתה את הדרך בה אנו עושים משימות יומיומיות. אחת המשימות הללו היא רכישת מטפים לעסק שלך. שקול את הדברים החשובים האלה לפני שאתה מתחיל בתהליך של רכישת מכשירים מעכבי בעירה:

אתה רוצה לוודא שאתה – כמו גם שאר העסק שלך – יכול להשתמש במטפים שלך במקרה חירום.

אתה רוצה שהמטפים שלך יהיו קלים ולא מגושמים

מה הם חומרים מעכבי בעירה?

מעכבי בעירה הם חומרים המוספים לחומרי בניין ולמוצרים כדי להפחית את הסיכון לשריפה.

מהו מעכב בעירה? תחום עיכוב בעירה מתחיל בבחינת התנהגות החומר כאשר פורצת שריפה. במקרים רבים המשמעות היא בדיקה אחידה להערכה ובדיקת החומר לאי.

תחום עיכוב בעירה מתחיל בבחינת התנהגות החומר כאשר פורצת שריפה. במקרים רבים המשמעות היא בדיקה אחידה להערכה ובדיקת החומר לאי.

כל החומרים המסחריים המעורבים בבטיחות אש צריכים להיבדק על פי תקנים שנקבעו על ידי כל מדינה.

מהם חלק מהסוגים השונים של מעכבי בעירה?

האם יש חלופות טבעיות לחומרים מעכבי בעירה?

מעכבי בעירה הם כימיקלים שניתן ליישם גם כמעכב אש ברהיטים, למשל באמצעות שרף ABS.