ציוד כיבוי אש בבניין משותף – תמנעו את האסון הבא

בכל יום מחדש יוצא לנו לשמוע סיפורים שונים על אסונות שמתרחשים בבניינים משותפים. ועד הבית הוא האיש שאחראי על ניקיון הבניין, על אחזקת הבניין וגם על בטיחותם של הדיירים. קיימות כל מיני פעולות שונות שיכולות לשמור על בטיחות הדיירים בזמן אסון. המקרה שעליו נרצה לדבר היום הוא מקרה של שריפה שמתחרשת ללא כל התראה מוקדמת. הרי מספיקה טעות אחת קטנה של אחד מהדיירים בבניין על מנת שתתרחש שריפה ענקית. במקרה כזה ציוד כיבוי אש בבניין משותף יכול להיות הפתרון האידיאלי. אומנם הציוד לא מתיימר להיות זה שבזכותו השריפה תכבה, אך הוא יכול לסייע רבות. מה אתם צריכים לדעת על ציוד כיבוי אש בבניינים משותפים? הכנו לכם מאמר שלם שעוסק בדיוק בנושא הספציפי הזה.

התקנת ארון כיבוי אש
התקנת ארון כיבוי אש

באילו בניינים צריך ציוד כיבוי אש?

ציוד כיבוי אש אמור להימצא בכל בניין מגורים, לא משנה כמה דיירים מתגוררים בו. כך שאתם בתור ועד הבית מוכרחים לוודא כי בבניין ישנו ציוד שאמור לכבות שריפה. אם אין ציוד כזה, האחריות שמוטלת עליכם היא לרכוש אותו על מנת למנוע את האסון הבא. אל תצאו מנקודת הנחה כי עשרות שנים לא התרחשה שריפה בבניין שבו אתם נמצאים. כמו שאתם בוודאי מבינים שריפה יכולה להתרחש בכל רגע ובכל מקום. כך שתמיד מוטב שתכינו את עצמכם לגרוע ביותר, אך כמובן תקוו להכי טוב מבחינתכם. ציוד כיבוי אש בבניין משותף נועד על מנת להוריד את מפלס הלחץ ולאפשר לכם לדעת כי אתם מוכנים.

אישור כיבוי אש לבניין מגורים
אישור כיבוי אש לבניין מגורים

איזה ציוד כיבוי אש צריך לרכוש?

שוטטות קצרה בין החברות השונות תעמיד לרשותכם היצע רחב של אפשרויות. קיימות לא מעט אפשרויות בעת רכישת ציוד כיבוי אש בבניין משותף. אתם מבחינתכם צריכים לחפש אחר הציוד האולטימטיבי לבניין שבו אתם נמצאים. כאשר המטרה היא שתוכלו להתמודד עם כל שריפה ועם כל אסון אחר בצורה הכי טובה שיש. כמובן שיהיה עליכם קודם כל לרכוש את הציוד הבסיסי, זה שיש אותו בכל מבנה מגורים. בין אם מדובר על מטפים, גלאי עשן או כל ציוד אחר שעולה לכם לראש. אך בין היתר יהיה עליכם לבחון גם ציוד שמתאים לבניין המגורים שלכם. לכל בניין יש את הציוד שאמור להיות הטוב ביותר והאידיאלי ביותר עבורו באופן אישי. את הבחירה הסופית תוכלו לעשות לאחר התייעצות עם אנשי מקצוע מנוסים.

התקנת גלגלון כיבוי אש
התקנת גלגלון כיבוי אש

 

כמה עולה ציוד כיבוי אש בבניין משותף?

החשיבות של ציוד כיבוי אש בבניין משותף היא גבוהה מאוד – על כך אין עוררין. כל מי שמשתמש בציוד כיבוי אש בעת התרחשות שריפה מבין בדיוק על מה מדובר. אך כמה תצטרכו לשלם על מנת לרכוש ציוד כיבוי אש לבניין משותף? העלות מן הסתם משתנה בין החברות השונות ובין הספקים השונים. על ידי השוואת מחירים בין החברות השונות תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו תוזילו עלויות. אך חשוב להבהיר כי הוזלת העלויות לא צריכה להגיע על חשבון איכות הציוד. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי בבניין שבו אתם מתגוררים יש את הציוד האיכותי ביותר. גם אם זה מצריך מכם להכניס את היד עמוק יותר על קופת הוועד. בסופו של יום התרומה של הציוד תהיה תרומה שלא תוכלו להתעלם ממנה.

בדיקת גלגלון ומזנק בבניין משותף
בדיקת גלגלון ומזנק בבניין משותף

רוכשים ציוד כיבוי אש בהקדם האפשרי

אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי, ציוד כיבוי אש רוכשים בהקדם על מנת להקדים תרופה למכה. שריפה עלולה לפרוץ בכל רגע, ואתם מוכרחים להיות מוכנים בצורה הכי טובה לכל תרחיש. לכן אנו מציעים לכם להתחיל לחפש ציוד כיבוי אש בבניין משותף עוד היום. כך תוכלו למנוע מעצמכם להגיע למצב שבו השריפה פורצת, אך אין לכם את הציוד המתאים. ברגע שיהיה לכם את הציוד הרלוונטי בבניין, תוכלו לדעת כי אתם את שלכם עשיתם. אתם הכנתם את עצמכם בצורה הכי טובה שיש לקראת השריפה. גם אם לא תהיה שריפה, לפחות תוכלו ללכת לישון בשקט בלילה. אתם תדעו כי אתם בתור ועד הבית עשיתם את אשר מוטל עליכם לשמור על הדיירים. זוהי המשימה הכי חשובה שאותה אתם מוכרחים לשים לכם מול העיניים.

תחזוקת ציוד כיבוי אש בבניין משותף

אחרי רכישת הציוד עליכם לקחת בחשבון כי תצטרכו גם לשמור עליו. הרי הציוד שאותו רכשתם לפני זמן רב עלול להישחק ככל שעוברים השנים. לכן המשימה שלכם תהיה לשמור עליו ולתחזק אותו בעזרתם של אנשי מקצוע מנוסים. כאלה שאתם יכולים לסמוך עליהם בעיניים עצומות בהקשר הזה. חברה מקצועית תגיע אליכם לבניין על מנת לבחון מקרוב את המצב של הציוד הקיים. במידת הצורך תוכלו גם לרכוש ציוד משלים או להחליף את הציוד השחוק בציוד חדש. אתם מבחינתכם אמורים לדעת כי הבניין שלכם מוכן לכל תרחיש, בדגש על תרחישים ראליים. כאלה שעלולים לקרות בכל רגע נתון, גם ללא הכנה מוקדמת.

בדיקת מטפים לכיבוי אש
בדיקת מטפים לכיבוי אש

מהיכן כדאי לרכוש ציוד כיבוי אש לבניין משותף?

קיימות לא מעט חברות המציעות ציוד כיבוי אש בבניין משותף. איך תוכלו לדעת מהיכן כדאי לכם לרכוש את הציוד לבניין שבו אתם מתגוררים? הרי החברה שממנה תרכשו את הציוד עשויה לשנות לא מעט את תמונת המצב. אתם תרצו לדעת כי את הציוד רכשתם מהמקום הנכון.

  • תחפשו חברה מנוסה אשר מתעסקת זמן עם במכירת ציוד כיבוי אש. אם תפנו לחברה מנוסה, תוכלו לקבל גם לא מעט סיוע ולא מעט עזרה לאורך הדרך. ככל הנראה מעסיקות אתכם לא מעט שאלות, וכעת תוכלו לקבל עליהן תשובה חד משמעית. חברה מנוסה תוריד מכם את מפלס הלחץ ותסייע לכם לבחור נכון.
  • מוטב לרכוש ציוד כיבוי אש בבניין משותף מחברה שמציעה מבחר ענק של אפשרויות. השאיפה שלכם תהיה להיות במקום שבו אתם בוחרים את הציוד שהכי מתאים לכם. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם צריכים להתפשר בעת בחירת הציוד. תוודאו מראש כי יש מבחר ענק של אפשרויות שזמינות עבורכם.
  • המחירים הם חלק בלתי נפרד מתהליך קבלת ההחלטות שלכם. אל תבחרו חברת ציוד כיבוי אש על פי העלויות שהיא מציעה לכם. אך כן יהיה עליכם לוודא כי העלויות הן עלויות שאתם מסוגלים לעמוד בהן. השוואת מחירים בין החברות השונות תאפשר לכם לעשות את הבחירה הנכונה לכם.

בואו לרכוש ציוד כיבוי אש לבניין שלכם

הלכתם לאיבוד בין החברות השונות שמציעות לכם ציוד כיבוי אש בבניין משותף? אנו יכולים להבין את תחושת התסכול שלכם. הרי אתם תרצו לדעת כי הבניין שבו אתם מתגוררים מאובזר בציוד הכי מתקדם שיש. על מנת שלא תיפלו בפח, אנו מציעים לכם לפנות למומחים שלנו. אנו בחברת עידן ביקורת אש עושים כל מה שנדרש על מנת לשמור על בטיחותכם. הצוות שלנו ידאג להתאים לכם את הציוד הרלוונטי עבור בניין המגורים שלכם. ציוד כיבוי אש בבניין משותף שיגן עליכם בכל מצב ויאפשר לכם להיות רגועים. תזכרו כי הציוד שאותו תרכשו הוא זה שיספק לכם את ההגנה הראשונית.

איך תוכלו להזמין? מחייגים אלינו בהקדם: 053-4601194