ביקורת שנתית ובדיקת ציוד כיבוי אש

מה בודקים בביקורת כיבוי האש השנתית?

ביקורת כיבוי אש שנתית במסגרת מערך הביקורת שלנו לכיבוי אש, כל הציוד שנועד לכיבוי אש ייבדק על מנת לוודא שהוא תקין ומוכן לשימוש לשעת הצורך ארונות כיבוי אש זרנוקים גלגלונים ייבדקו, שלטים שמובילים לציוד אש ייבחנו גם, מטפי כיבוי אש יבדקוו כדי לוודא שיש בהם די אבקה לכיבוי אש, לחץ המים במתזים ייבחן גם הוא. בגמר הבדיקה יינתן לבעל העסק דו”ח שמטרתו לתקן ליקויים, אם יש כאלו, כדי שכל הציוד החיוני לכיבוי אש יהיה בבית העסק וגם יתפקד כמו שצריך.
ציוד כיבוי אש תקין יכול להציל חיים במקרה של דליקה, ולכן על כל בית עסק מוטלת החובה לוודא שיש לו את כל הציוד הנדרש כדי לבצע זאת, עליכם לשכור את שירותיה של חברה עידן ביקורת אש שיש לה רישיון לעסוק בבדיקת ציוד כיבוי אש ומטלטלים הננו ממונים בטיחות באש כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. עם ציוד תקין לזמן אמת , תוכלו להיות רגועים שהבדיקה השנתית לציוד שנועד לכבות דליקות עובד כמו שצריך, ושאתם וגם העובדים בבית העסק שלכם בטוחים בכל עת.

אנחנו נשמח לעזור לכם להפוך את העסק שלכם למקום בטוח בשבילכם ובשביל העובדים שלכם, על מנת שתרגישו בטוחים שעברתם בהצלחה את הביקורת השנתית באש ולבוא למקום העבודה, בטוחים

ביקורת שנתית ציוד כיבוי אש

ביקורת שנתית לציוד כיבוי אש

ביקורת כיבוי אש שנתית היא מחויבות אשר כל אדם המחזיק במכשור לכיבוי אש צריך לעבור בדיקה וזאת במטרה לשמור על הציוד תקין וכשיר לפעולה בזמן אמת והבטחת שלומם של האנשים השוהים במקום במקרה חירום והמצאת תעודת אישור עבור חברות הביטוח המחייבות הבאת טופס חתום על ידי  מוסמך כתנאי לביטוח המבנה.

הביקורת מבוצעת על ידי ממונה הבטיחות  של עידן ביקורת אש אשר מוסמך ובעל אישורים מהרשות הארצית לכבאות והצלה הוא עובד בהתאם להוראות הדרושות בחוק ובתחום תו התקן הישראלי. יועץ הבטיחות מכין לוח זמנים לביקורת שנתית ותחזוקת מערכות כיבוי אש עבור כל הציוד הנמצא וכן על המערכות האוטומטיות. דו”ח סופי מפורט המוגש על ידי היועץ קביל מול חברות הביטוח ונציגי הרשויות בכל עת ועומד כתנאי הכרחי להמשך קבלת רישיון עסק או אישור תקינות מבנה.

ביקורת שנתית לכיבוי אש

בדיקת ציוד כיבוי אש

שירות ואחזקה שנתית של עמדות כיבוי אש, ציוד ומטלטלים הכולל : מילוי ובדיקת מטפים, בדיקת גלגלונים, בדיקת מערכות כיבוי אש וצביעת מטפים.
השירות מבוצע על ידי צוות עידן ביקורת אש ומיומנים אשר עברו קורס הסמכה באישור כיבוי אש ביקורת אש שנתית

ציוד כיבוי אש שכל עסק חדש צריך בזמן אמת

פריצת שריפה היא מגיעה בהפתעה, חוויית הפתעה והלם, הידיעה כי כל שניה קובעת מכה בנו בבת אחת. ההכרה כי אנו ניצבים בפני סכנה של ממש לא מותירה מקום לספקות – ציוד כיבוי אש בהישג יד עשוי להציל חיים ולמנוע פגיעות ונזק לרכוש. אם יש ברשותך בית עסק ואתה מעוניין לישון בלילה בידיעה כי אתה מוכן לכל סכנה בוערת, דע כי עידן ביקורת אש- היא הכתובת הנכונה לביצוע ביקורת כיבוי אש שנתית גם למטפים וגם לשאר ציוד כיבוי האש שישנו

הציוד הזמין מטף או גלגלון כיבוי אש בהישג יד, עושים את ההבדל בין נזק קל לבין אסון. כל גוף ציבורי מחויב בהצטיידות בציוד תקני לכיבוי אש, המגובה בנהלים ברורים בנוגע להתקנה נכונה, דרכי התנהלות במצב חירום, תחזוקה שוטפת בדיקה ופיקוח. למעשה, לא ניתן לקבל אישור להפעלת עסק לפני קבלת אישור על הימצאות ציוד כיבוי אש מטעם שירותי הכבאות וההצלה בישראל.
 
ביקורת אש שנתית היא הכרחית ועליה להתבצע אחת לתקופה כנדרש בחוק. בטיחות באש היא אינה משחק ילדים ויש לקחת את הנושא ברצינות על מנת למנוע מקרים של שריפות ודליקות. בדיקה שגרתית ואחזקת המערכות השונות חשובה מאוד, תוכל לסייע לכם בכך ביעילות. אולם רגע לפני, כדאי ורצוי לתכנן מערכות אופטימליות למבנה המשרדים. התכנון צריך להיעשות על ידי חברה מקצועית ומיומנת לכך ובמהלכה יש לזהות את הסיכונים הפוטנציאליים הקיימים, לזהות אילו אנשים במבנה נמצאים יותר בסיכון ביחס לאחרים  ואז לעבוד עם הממצאים ולבנות תכנית בטיחות שתספק מענה איכותי בזמן אמת

 

ביקורת אש לעסק

איזה סוגי מטפים קיימים היום

מטפים לכיבוי אש הם ציוד כיבוי מומלץ לכל בית, עדיף שיהיה בבית מטף, על כל צרה שלא תבוא, או יותר נכון – על כל שריפה שלא תתלקח. מטפי כיבוי אש ביתיים מגיעים בכמה מידות, ובשני סוגי מילוי. חברת עידן ביקורת אש משווקת ומתקינה את כל סוגי האמצעים לכיבוי שריפות, אחד האמצעים החשובים לכיבוי שריפות ביתיות הוא המטף. התקנת מטפים לעסקים

הגודל הקטן עד לגדול

מטף ביתי גדול מגיע במשקל של 6 ק”ג, בעוד שמטף ביתי קטן מגיע במשקל של 3 ק”ג בלבד. ניתן להשיג מטפים קטנים משלושה ק”ג, או גדולים משישה ק”ג, אך לשימוש ביתי מומלצים מטפים במשקל של שלושה או שישה ק”ג.

מטפי כיבוי ממולאים חומר גז

הגזים בהם משתמשים לכיבוי אש במטפי גז הם CO2 או גז הלון. בארץ נפוץ יותר השימוש במטף הלון. מטף הלון מתאים לכיבוי רוב סוגי השריפות, ואינו פוגע בציוד חשמלי. הגזים במטפי הלון הם יעילים, בטיחותיים, ואף ידידותיים לסביבה. יתרון נוסף של מטף הלון הוא שאינו משאיר אחריו לכלוך.

איזה חומר ממלאים בתוך המטף


מטפי אבקה מממולאים באבקה של חומרים מעכבי בעירה, והם יעילים לכיבוי כל סוגי השריפות. חסרונם של מטפי אבקה הוא שאינם ידידותיים למכשירי חשמל, וכן שהם מותירים אחריהם לכלוך. עם זאת, ברור שעדיף קצת לכלוך מאשר בית שנשרף עד היסוד.

אחת לכמה זמן נבדקים המטפים

את המטפים יש לבדוק אחת לשנה. אחת למספר שנים, תלוי בסוג המטף, יש להחליף את המילוי. המטף צריך להגיע סגור עם אזיקון שיש לשחררו רק בשעת השימוש, עם פלומבה ועם שעון לחץ שהמחוג שלו צריך להיות על הסימן הירוק – אחרת המטף אינו תקין. אחת לשנה יש להזמין בעל מקצוע מוסמך לבדיקת המטף.

הביטחון מעל לכל

על מנת להגן על ביתכם ועל הסובבים אותכם מנזקי שריפות, מומלץ לרכוש ציוד כיבוי אש בסיסי, שטוב שיהיה בכל בית. מטפים לכיבוי אש הם אמצעי מצוין למניעת התלקחות של שריפה: השימוש במטף אינו מצריך ידע, וכל אחד יכול להפעילו. את סוג המטף ואת גודלו אתם תבחרו, ואנחנו בעידן ביקרות אש  נדאג שיהיה תקין ואמין, וכמו כן נוכל לבצע עבורכם את הבדיקות התקופתיות הנדרשות. מטף יכול להציל חיים ולמנוע אסונות כבדים. 

ביקורת אש שנתית לעסק

עשה צעד חשוב למען הבטיחות בעסק שלך והתקשר כבר עכשיו למספר 053-4601194  נשמח לעזור לצורך תיאום פגישת ייעוץ  

המידע הכלול באתר זה – כללי ואינו מהווה תחליף לקבלת חוות דעת מקצועית. אף כי נעשה מאמץ למנוע אי דיוקים, ייתכן שנפלו באתר טעויות. לפיכך השימוש במידע הכלול באתר הינו על אחריותו הבלעדית של המשתמש ועידן ביקורת אש לא תהא אחראית בצורה כלשהי לתוכנו או לשימוש בו.