רכזת גילוי עשן – פרט חובה בכל עסק

יש לכם עסק שעובד מסביב לשעון? זוהי בהחלט בשורה מעולה, כזאת שיכולה לגרום לכם להיות רגועים. אך אינכם יכולים להיות רגועים לחלוטין עד אשר לא תתקינו בעסק רכזת גילוי עשן. הרי שריפה יכולה להתעורר בכל רגע, מבלי שאתם באמת תהיו מוכנים אליה. פתאום תוכלו למצוא את עצמכם בסיטואציה אחרת מהסיטואציה שבה אתם נמצאים היום. השקעתם לא מעט בעסק שלכם – אין סיבה שביום בהיר אחד כל המאמץ ירד לטמיון. בחירה אחת פשוטה יכולה לעשות את ההבדל בין שקט נפשי לבין לחץ תמידי. אנו כמובן נרצה שאתם תהיו במצב שבו יהיה לכם שקט לאורך זמן. תדעו כי אף שריפה לא תתפוס אתכם לא מוכנים, ומספיק שיהיה קצת עשן על מנת שתהיו מוכנים. גם אם לא מדובר על שריפה של ממש, עדיין מוטב כי תורידו את מפלס הלחץ. אף אחד לא ירצה להתעורר בבוקר ולגלות שהוא כבר לא יכול להמשיך לעבוד.

מערכת גילוי עשן
מערכת גילוי עשן

רכזת גילוי עשן – שולטת על הגלאים

עסק גדול ככל שיהיה, צריך להיות מרושת בגלאי עשן מתקדמים. התפקיד של הרכזת היא בעצם לשלוט על כל הגלאים השונים. לקבל את האינפורמציה מגלאי כזה או אחר, ולהעביר אותה בצורה מסודרת אליכם. אם תפספסו את המידע, אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה רצינית. מספיק שתתמהמהו טיפה, והשריפה כולה עשויה לצאת מכלל שליטה. חשוב מאוד שתהיה רכזת ספציפית שאליה מגיעות כל הקריאות של הגלאים. כך תדעו שיש מקום אחד שאמור לספק לכם את כל המידע החשוב. לא תצטרכו להתחיל לעבור בכל יום מחדש בין עשרות רבות של גלאי עשן שפרוסים בכל העסק. מהסיבה הזאת האפשרות הזאת היא האפשרות האידיאלית עבור עסקים.

ביקורת לרכזת גילוי עשן
ביקורת לרכזת גילוי עשן

תשמרו על עצמכם ועל העובדים

מי שמבלה את רוב שעות היממה בעסק הם אתם והעובדים שלכם. אתם והעובדים יכולים לבלות בין 8-12 שעות בממוצע בכל יום בעסק. המשמעות היא שאם לא תהיה רכזת גילוי עשן, ישנה סכנה גדולה שמרחפת לכם מעל לראש. כמו שאמרנו שריפה עלולה להתרחש גם ללא כל התראה מוקדמת, וללא כל סימן מקדים. הסימן הכי בוהק להיווצרותה של שריפה הוא העשן המקדים. ברגע שיש לכם רכזת מסודרת שמקבלת את הקריאות מהגלאים, תדעו שאתם שומרים עליכם ועל העובדים. אף אחד לא יצטרך לחשוש להגיע לעבודה בכל בוקר מחדש.

הזמנת ביקורת כיבוי אש
הזמנת ביקורת כיבוי אש

הלקוחות נמצאים תחת אחריותכם

אתם דואגים להביא אל העסק לקוחות חדשים? עסק מצליח הוא עסק שמגיעים אליו לקוחות רבים. ככל שיגיעו יותר לקוחות, כך תוכלו להגדיר את עצמכם בתור עסק מצליח. אך כל לקוח שנכנס בפתחו של העסק שלכם נמצא תחת האחריות שלכם. כלומר המשימה שלכם תהיה לספק לו שירות מעולה, ובו בזמן גם להגן עליו. רכזת גילוי עשן תאפשר לכם לדעת כי לפחות בהקשר של שריפה לא אמורה להיות בעיה. תוכלו לדעת כי הלקוחות מקבלים את כל ההגנה הדרושה מהצד שלכם. אם חלילה תתעורר שריפה, תוכלו להגיב אליה במהירות בזכות גלאי העשן והרכזת עצמה. ברגע שהלקוחות יראו שבעסק שלכם יש גלאי עשן ורכזת, מפלס הלחץ שלהם עשוי לרדת.

תגנו על העסק גם כאשר הוא ריק

אתם לא תמיד יכולים להיות בקרבת העסק, בסוף כל יום תצטרכו להגיע לבית. ברגע שתגיעו לבית, לא תהיה לכם שליטה מלאה על מה שקורה בתוך העסק. לא מעט אנשים מספרים כי הם גילו שהעסק שלהם נשרף רק ביום שאחרי. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להגיע למצב שבו אינכם נמצאים בשליטה מתמדת. גם אשר הינכם נמצאים בבית, יש לכם אפשרות להיות עם עין אחת על מה שקורה בעסק שלכם. הרי עבדתם קשה על מנת להפוך את החלום שלכם למציאות. רכזת גילוי עשן ביחד עם הגלאים עובדים 24 שעות ביממה, גם כאשר אינכם נמצאים בקרבת מקום. המשמעות היא שאתם תוכלו להיות רגועים בכל רגע נתון. לא אמור להיות לכם חשש מיוחד או פחד מסוג מסוים.

התקנת גלאי עשן על הקיר
התקנת גלאי עשן על הקיר

לא מתפשרים ברכישת רכזת גילוי עשן

אחרי שהבנתם עד כמה הרכזת לגילוי עשן חשובה, כעת מגיע השלב שבו תבצעו רכישה. אך תזכרו תמיד כי אינכם יכולים להתפשר על האיכות של הרכזת שאותה תרכשו. הרי קיימים לא מעט סוגים של רכזות עשן, ולכל אחת מהן יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. עליכם לוודא קודם כל כי הרכזת לגילוי עשן שאותה אתם רוכשים עומד בתקן. כלומר היא תהיה כזאת שתוכלו לקבל ממנה את האינפורמציה הנדרשת. רכזת שלא תעמוד בתקן תהיה כזאת שלא תוכל לספק את הסחורה בזמן אמת. אין מקום לטעויות, בטח לא כאשר אתם בוחרים רכזת המיועדת לגלות עשן.

רכזת גילוי עשן
רכזת גילוי עשן

אחריות ארוכה – בשביל השקט שלכם

השקעתם ממיטב כספכם על מנת לרכוש רכזת גילוי עשן, אל תתפשרו על אחריות. האחריות היא זאת שתציל אתכם במקרה שבו הרכזת לא תפעל כמו שצריך. אם הרכזת לא פועל כראוי, לא תוכלו להשתמש בה בשום שלב. באמצעות האחריות תוכלו לקבל תיקונים מקצועיים שיורידו מכם את הלחץ. אין סיבה שתרכשו מוצר ללא אחריות ארוכת טווח. כך תדעו שאם המצב חוזר לקדמותו, יש לכם מה לעשות בנידון. בלא מעט מקרים אנשים שרכשו רכזת שכזאת ללא אחריות הצטערו על ההחלטה שהם עשו.

הזמנת ביקורת שנתית לרכזת גילוי עשן
הזמנת ביקורת שנתית לרכזת גילוי עשן

היכן נהוג להתקין רכזת גילוי עשן?

יכולים להיות כל מיני מקומות שבהם תוכלו להתקין את הרכזת. למען האמת הבחירה הסופית של המיקום תהיה בידיים שלכם. השאיפה היא שתתקינו את הרכזת במקום שבו תוכלו להיות מודעים אליה. מקום שלא יהיה נסתר מהעין, כך תוכלו לקבל ממנה עדכונים בזמן אמת. אם יש לכם משרד או מקום שבו נמצאים אנשים דרך קבע, מוטב להתקין שם את הרכזת. אם אין מקום כזה בעסק, תוכלו להתייעץ ביחד עם אנשי מקצוע על המיקום האידיאלי שבו כדי לבצע התקנת מערכת גילוי עשן.

כל כמה זמן צריך להחליף רכזת עשן?

למען האמת אין סיבה שתרוצו להחליף את הרכזת כל עוד היא מספקת את הסחורה. המטרה של הרכזת לגילוי עשן היא לאחד את הקריאות השונות של הגלאים בעסק. כל עוד היא מצליחה לרכז אליה את כל המידע הרלוונטי, לא אמורה להיות סיבה להחליפה. אך אל תשכחו כי מדובר על מוצר טכנולוגי, והטכנולוגיה משתפרת עם השנים. לכן אם הרכזת שלכם יחסית ישנה, תוכלו להחליף אותה ברכזת חדשה. כמובן שאם הרכזת הישנה לא עובדת כראוי, רצוי להחליף אותה במהירות.

אזעקה התראה על גילוי עשן ואש
אזעקה התראה על גילוי עשן ואש

כמה עולה לרכוש רכזת גילוי עשן?

העלות הכספית היא פרמטר שולי כאשר ניגשים לבחור רכזת חדשה לגילוי עשן. התמורה שתקבלו מכל רכזת היא זאת שאמורה להעסיק אתכם. הרי אם תחסכו כסף, לא מן הנמנע כי תרכשו מוצר שיספק תמורה חלקית בלבד. הרכזת מצילה את העסק שלכם משריפה, ולעיתים היא זאת שתימנע אסון כבד. כך שאם אתם חוסכים לגביה, אל תתפלאו שזה יבוא לידיי ביטוי בשטח. העלות של רכזת איכותית אמורה לנוע בין 1000 ₪ עד 3000 ₪. רוצים לקבל הצעת מחיר מסודרת? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו.