בדיקת תקינות מטפים – בדיקה קטנה שמונעת נזק רב

אף בעל עסק לא ירצה למצוא את עצמו מתמודד עם בעיות שונות. אך לצערנו בעולם שבו אנו נמצאים היום, ישנה חובה להיות מוכנים לכל תרחיש. אתם לעולם לא יכולים להגיד כי לא תתרחש שריפה או כל בעיה אחרת בעסק שלכם. ברגע שאתם מוכנים לתרחישים שכאלה, תדעו גם כיצד יהיה הכי נכון להגיב. התגובה שלכם ברגע הראשון היא זאת שתעשה את רוב ההבדל. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי התגובה שלכם תהיה התגובה המיטבית. איך מתמודדים עם שריפה שמתרחשת בתוך העסק? כמובן שהחובה היא לחייג לכוחות הביטחון. אך עד שכוחות הביטחון מגיעים, יהיה עליכם להשתמש בציוד שנמצא בתוך העסק שלכם. מכאן אנו מבינים עד כמה בדיקת תקינות מטפים יכולה להיות קריטית להמשך הדרך.

בדיקת תקינות מטפים
בדיקת תקינות מטפים

מדוע חשוב שיהיו מטפים בעסק?

המטף הוא אחד מהכלים השימושיים ביותר להתמודדות עם שריפה בתוך העסק. הסיבה לכך היא שהמטף מוכיח את עצמו פעם אחר פעם בתור אחד מהכלים הכי יעילים שיש. בשונה מכלים אחרים שאמורים לעצור את השריפה, אך בפועל לא עומדים במשימה הזאת. החוק בישראל קובע כי בכל עסק צריכים להיות כמות מוגדרת של מטפים. כל זאת על מנת לאפשר תגובה מהירה לשריפה, כזאת שיכולה אפילו להציל חיי אדם. בדיקת תקינות מטפים היא בדיקה חשובה שאמורה להסיר את כל החששות. הרי אם המטפים לא יעבדו כמו שצריך בזמן שריפה, זוהי עשויה להיות בעיה רצינית מאוד. כזאת שעלולה להביא לנזק רב ובמקרים מסוימים גם לפגיעה בחיי אדם.

ביקורת מטפים שנתית
ביקורת מטפים שנתית

מי מבצע בדיקת תקינות מטפים?

נדמה לכם כי אתם מסוגלים לבדוק את תקינות המטפים בעצמכם? אנו מציעים לכם לחשב מסלול מחדש. בדיקת תקינות המטפים חייבת להתבצע על ידי איש מקצוע מיומן. איש מקצוע שיודע כיצד לבצע בדיקת תקינות מטפים יספק לכם תשובות חד משמעיות. יתרה מכך, תוכלו באמת לסמוך על התובנות שאליהן הוא הגיע. איש מקצוע לא מנוסה יהיה כזה שיספק לכם תובנות שלא באמת יהיו שימושיות. נזכיר כי בסופו של יום המשימה שלכם תהיה להבטיח את ביטחונכם וביטחונם של לקוחותיכם. לכן אין מקום לפשרות, בטח כאשר מדובר על בדיקה כל כך משמעותית. מראש תוודאו כי איש מקצוע שמכיר את התחום יבצע את המשימה כמו שצריך. אחרי שהוא יבצע את הבדיקה, אתם מבחינתכם תוכלו לחזור לשגרה הרגילה.

כמה עולה בדיקה מקיפה למטפים?

אין סיבה שתבחרו איש מקצוע על סמך הצעת המחיר שהוא נותן לכם. כמו שכבר הבנתם, בדיקת תקינות מטפים צריכה להתבצע בצורה מקצועית ואפקטיבית. אך עדיין יש כאלה שהמחיר קריטי עבורם על מנת שהם יצליחו לבצע את המשימה. אך נדגיש כי המחיר משתנה בין חברה אחת לבין חברה אחרת, כך שאתם צריכים להיות מודעים לכך. מאוד יכול להיות כי תמצאו את עצמכם במצב שבו תעדיפו בהצעת מחיר קצת יותר יקרה. אנו מדברים על עלות של כמה מאות שקלים עבור בדיקה מקיפה לכל המטפים בעסק. כמובן שככל שיהיו יותר מטפים, כך תמצאו את עצמכם במצב שבו המחיר יעלה בהתאם. האפשרות האידיאלית עבורכם תהיה לבצע השוואת מחירים בין חברה אחת לבין חברה אחרת.

בדיקת תקינות מטפים

כל כמה זמן צריך לעשות בדיקת תקינות מטפים?

החוק בישראל קובע כי בעל עסק מחויב לבדוק את המטפים פעם אחת בשנה. אך האם בדיקת תקינות מטפים פעם בשנה תהיה בדיקה מספקת? התשובה היא שלא בטוח. הרי בעסק מידיי יום עוברים עשרות או אפילו מאות אנשים שונים, והמטפים עלולים להיהרס. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי כאשר תרצו להשתמש במטפים הם יעבדו כמו שצריך. לפיכך אנו מציעים לכם לבצע את הבדיקה של המטפים פעם אחת בחודש. כאשר הבדיקה מתבצעת בתדירות כל כך גבוהה תוכלו לדעת כי אתם עושים את אשר מוטל עליכם. לא תגיעו למצב שבו בזמן אמת המטפים יפשלו, ואתם תהיו בבעיה רצינית. תזכרו תמיד כי מדובר כאן על פעולה שיכולה להציל חיים, פשוטו כמשמעותו. כך בדיוק אתם צריכים להתייחס אל הבדיקה הזאת עוד לפני שתבצעו אותה בכלל.

ביקורת כיבוי אש
ביקורת כיבוי אש

מה חובה לשאול חברה המבצעת בדיקת מטפים?

קיימות לא מעט שאלות שאותן תרצו לשאול את החברה שמבצעת בדיקת תקינות מטפים. השאלות האלה אמורות לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה בין ההיצע הקיים. הרי קיימות לא מעט חברות שישמחו לבצע את הבדיקה הזאת עבורכם. האחריות שלכם תהיה לבחור את החברה שמתאימה לכם כמו כפפה ליד.

  • כמה עולה לבצע בדיקת מטפים? חשוב מאוד שתבררו את העלויות על מנת שתוכלו להכין את עצמכם כראוי. עסק מתוקן עובד בצורה כזאת שבה הוא מכין את עצמו לכל תרחיש. ברגע שתבינו כמה אתם צריכים לשלם, תוכלו לוודא כי אתם יכולים לעמוד בהוצאה הזאת.
  • תוך כמה זמן אנשי המקצוע מגיעים? ישנו צורך אמיתי כי הבדיקה תתבצע אצלכם בעסק בהקדם האפשרי. הרי בכל רגע נתון עלולה להתרחש שריפה, ואתם תרצו לדעת כי הכל נמצא בשליטה. לכן מוטב כי תוודאו שאותה חברת בדיקת תקינות מטפים תגיע אליכם בהקדם.
  • מהי מידת הניסיון של החברה? אומנם כל מה שנאמר לכם מפיה של החברה אמור להילקח בערבון מוגבל. אך עדיין כדאי לכם לשמוע מה החברה מספרת על הניסיון שלה. כמה שנים היא עוסקת בתחום ומי הם העובדים שאמורים לבצע את הבדיקה אצלכם בעסק.

חברת ביקורת אש עם המלצות

אתם לא הראשונים שמעוניינים לבצע בדיקת תקינות מטפים. לפניכם היו עוד לא מעט בעלי עסקים אחרים שביצעו בדיוק את אותה הבדיקה. לכן אתם יכולים לשמוע מאותם בעלי עסקים על התובנות שלהם לאחר הבדיקה. הם יכולים להמליץ על חברה מסוימת או להרחיק אתכם מחברה אחרת. כך שהמלצות על חברה שמבצעת בדיקת מטפים היא ללא ספק עניין קריטי. כך תוכלו לדעת כי את המשימה החשובה הזאת אתם מפקידים בידיים הנכונות. בידיים של חברה שתוכלו לסמוך עליה שהיא תבצע את כל הבדיקות הנדרשות. הרי בדיקת התקינות של המטפים חייבת להתבצע תוך זהירות רבה. רק כך יהיה אפשר להשתמש במטפים ללא כל בעיה גם לאחר ביצוע הבדיקה. חברה לא מומלצת ככל הנראה לא תבצע את העבודה כמו שצריך.

ביקורת מטפים שנתית
ביקורת מטפים שנתית

בדיקת תקינות מטפים עם אחריות

לא רוצים לקחת סיכונים כאשר זה מגיע לביצוע בדיקת תקינות מטפים? אנו בהחלט יכולים להבין אתכם. הרי חברה לא מקצועית שתבצע את הבדיקה תחשוף אתכם לסכנה. בסיטואציה מסוימת היא זאת שתהיה אחראית על כך שהעסק שלכם כולו נמצא בסכנה. אם אינכם רוצים לקחת סיכונים, מוטב כי תחפשו את החברה הכי מנוסה בתחום הזה. רוצים ללכת על בטוח? הכירו את המומחים של עידן ביקורת אש. החברה המנוסה ביותר לביצוע בדיקות מטפים ובדיקות ציוד אש. כאשר כל בדיקה שהחברה מבצעת מגובה עם אחריות ועם מסמכים המאשרים את תקינותה. כך אתם תדעו כי אתם בחרתם בחברה הנכונה שתהיה מופקדת על ביצוע המשימה.

מה אתם נדרשים לעשות? רק לחייג למומחים שלנו, ותקבלו מענה מקצועי: 053-4601194