הזמנת ביקורת כיבוי אש – הקדימו תרופה למכה

הזמנת ביקורת כיבוי אש

הזמנת ביקורת כיבוי אש
הזמנת ביקורת כיבוי אש

 

האחריות על הציוד אשר נמצא בבניין או בעסק שלכם היא שלכם. זוהי הסיבה שבגינה הינכם מוכרחים להיות תמיד עם יד על הדופק. אינכם יכולים להגיע למצב שבו אתם מסכנים את עצמכם או חלילה את שאר האנשים הנמצאים במבנה. אחד מהפרמטרים החשובים ביותר שתצטרכו לבדוק הוא הימצאות ציוד ומכשור המיועד לכיבוי אש. הזמנת ביקורת כיבוי אש תאפשר לכם לדעת בדיוק היכן אתם נמצאים בהקשר הזה. רק על ידי ביקורת מקצועית תוכלו להיות בטוחים שניתן יהיה ללכת לישון בשקט בלילה. לאחר בדיקה מקצועית של עידן ביקורת אש תהיה לכם את האפשרות לדעת כי בכל תרחיש של שריפה תוכלו להגיב בהתאם.

איך מבצעים הזמנת ביקורת כיבוי אש?

כיום יש מבחר ענק של חברות המציעות לערוך ביקורת כיבוי אש. כך שעל מנת להזמין חברה כזאת או אחרת, יהיה עליכם לבחור את החברה המתאימה לכם. מוטב כי תבחנו את כל האפשרויות השונות העומדות לרשותכם על מנת שתעשו בחירה אידיאלית. לעיתים בחירה של חברה מנוסה היא האלמנט שיכול לעשות את כל ההבדל מנקודת המבט שלכם. לאחר שבחרתם את החברה הנכונה, יהיה עליכם להזמין אותה ביום ובשעה שמתאימים לכם. החברה תגיע עם הציוד הדרוש על מנת לאבחן את תקינות הציוד והכלים השונים הנמצאים בעסק או בבניין. אל תצאו מנקודת הנחה כי כל הכלים וכל המכשירים עובדים בצורה תקינה כי לא השתמשתם בהם. מוטב כי תתבצע ביקורת כיבוי אש על ידי חברה מוסמכת.

ביקורת כיבוי אש – חובה או רשות?

כאשר אנו מדברים על הזמנת ביקורת כיבוי אש יש כאלה שנוטים לחשוב כי מדובר על רשות. אך בפועל הביקורת הזאת היא חובה בכל בניין ובכל עסק לפחות פעם אחת בשנה. כך שאם עד כה נמנעתם מלעשות זאת, עליכם לדעת כי אתם עוברים על החוק במידה מסוימת. מוטב כי תבצעו את הביקורת המקצועית לפחות פעם בשנה על מנת שתוכלו להיות רגועים. האחריות שלכם במקרה הזה היא לא רק אחריות הקשורה אליכם אלא גם לעוד אנשים שפוקדים את המבנה. לא משנה אם המבנה הוא מבנה של עסק או שמא מבנה של בניין מגורים

מהם היתרונות בהזמנת בדיקת אש?

בטיחות משופרת: בדיקות אש עוזרות לזהות סכנות אש פוטנציאליות ולהבטיח שאמצעי בטיחות קיימים כדי למנוע שריפות. על ידי טיפול בכל בעיה שהתגלתה במהלך הבדיקה, תוכל להפחית משמעותית את הסיכון לשריפה ולהגן על חיים ורכוש.

עמידה בתקנות: בדיקות אש מסייעות להבטיח עמידה בקודים ובתקנות בטיחות אש המקומיים. על ידי ביצוע בדיקות קבועות, אתה מוכיח את מחויבותך לשמור על סביבה בטוחה לדיירים ולמבקרים, הימנעות מעונשים משפטיים או קנסות אפשריים.

גילוי ומניעה מוקדמים: בדיקות מאפשרות זיהוי מוקדם של סיכוני שריפה, כגון חיווט חשמלי פגום, מערכות כיבוי אש לא מתאימות או יציאות חירום חסומות. על ידי זיהוי מפגעים אלה באופן מיידי, אתה יכול לנקוט באמצעים הדרושים כדי למנוע שריפות ולמזער את הנזק הפוטנציאלי.

כיצד אוכל להזמין בדיקת אש?

צור קשר עם מכבי האש המקומית: פנה למכבי האש המקומית או למשרד מכבי האש, האחראי על ביצוע בדיקות אש באזורך. השג את פרטי הקשר שלהם באמצעות חיפוש מקוון או על ידי התקשרות למספר הלא חירום.

בירור לגבי התהליך: שוחח עם נציג מכבי האש ושאל לגבי נוהל בדיקת האש שלהם. שאל לגבי דרישות, תיעוד או עמלות ספציפיות הקשורות לבדיקה.

קביעת תור: על סמך המידע שמסר מכבי האש, קבע תור לבדיקת האש. בחרו תאריך ושעה המתאימים ביותר לשני הצדדים ומבטיחים נגישות לכל האזורים שצריך לבדוק.

היכונו לבדיקה: לפני הבדיקה המתוכננת, בדוק את המקום שלך עבור סכנות אש פוטנציאליות. ודא גישה ברורה לציוד בטיחות אש, יציאות חירום ולוחות חשמל. בצע את כל התיקונים או ההתאמות הנדרשים כדי לטפל בבעיות שזוהו.

למה עלי לצפות במהלך בדיקת שריפה?

סיור בחצרים: המפקח יערוך סקירה יסודית של הנכס שלך כדי להעריך אמצעי בטיחות אש ולזהות סכנות פוטנציאליות. הם יבחנו אזורים כמו יציאות אש, תאורת חירום, מערכות אזעקת אש, מערכות כיבוי אש, חיווט חשמלי ואזורי אחסון.

סקירת תיעוד: המפקח רשאי לבקש לעיין בתיעוד רלוונטי, לרבות תוכניות בטיחות אש, רישומי תחזוקה ודוחות בדיקה קודמים. ודא שכל המסמכים הנדרשים נגישים בקלות לעיון שלהם.

המלצות והכוונה: עם סיום הבדיקה, המפקח ימסור לך דו"ח מפורט המפרט את ממצאיו. דוח זה עשוי לכלול המלצות לטיפול בכל בעיה שזוהתה או לשיפור אמצעי בטיחות אש. הם עשויים גם להציע הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות לבטיחות אש ולענות על כל שאלה שיש לך בנוגע לציות או למניעת שריפות.

פעולות מעקב: אם יתגלו הפרות או ליקויים במהלך הבדיקה, בדרך כלל יינתן לך מסגרת זמן לתיקון הבעיות. חיוני לטפל בחששות אלה באופן מיידי ולספק ראיות לפעולות המתקנות שננקטו למכבי האש.

זכור, בדיקות אש נערכות כדי להבטיח את הבטיחות, ולכן חיוני לשתף פעולה באופן מלא עם המפקח ולנקוט את כל הצעדים הדרושים כדי לטפל בהמלצותיו באופן מיידי.

מהם היתרונות בעת ביקורת מקצועית?

אם אתם מתלבטים עדיין האם לבצע ביקורת כיבוי אש, שווה לכם להבין את היתרונות של הביקורת הזאת. ראשית תוכלו כמו שכבר אמרנו לשמור על הבטיחות שלכם ושל כל מי שנמצא בסביבתכם. שריפה עלולה בשלב מסוים לעלות אפילו בחיי אדם, ולכן אינכם יכולים לבצע הימורים בהקשר הזה. בנוסף ברגע שיש מכשור מתקדם לאיתור וכיבוי של שריפות תוכלו למנוע נזק עתידי רב. נזק עתידי שלא תוכלו למנוע אילולא יהיה לכם את הציוד ואילולא הוא יעבוד בצורה תקינה. אתם לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו תצטרכו להכניס את היד עמוק מאוד אל תוך הכיס. יש לכם אפשרות לפתור את המצב על ידי הזמנת ביקורת מקצועית. ביקורת שתאפשר לכם להנות מיתרונות נוספים רבים אותם תוכלו למצוא על ידי הצוות המיומן שלנו.

מה בודקים במהלך ביקורת כיבוי אש?

לפני הזמנת ביקורת כיבוי אש אתם בוודאי תרצו לדעת מה בדיוק עושים בה. במהלך הביקורת בודקים לא מעט פרמטרים חשובים שאמורים להיות מופעלים בשעת צרה. במהלך הביקורת בודקים את כל הציוד ואת כל המכשור שאמור להיות מופעל בזמן שריפה. מוודאים כי הציוד תקין לחלוטין, וכי תאריך התפוגה של המכשור לא עבר. לאחר שהביקורת מסתיימת תוכלו לדעת כי המבנה שבו אתם גרים מוכן לכל תרחיש. לא משנה אם מדובר על שריפה או על כל עניין אחר שעלול להתרחש. הרי אף אחד לא יכול לדעת מראש מתי תהיה שריפה או מתי תיווצר סכנה אחרת. הכי חשוב להיות ערוך ומוכן להתמודד עם כל מצב באמצעות ציוד מתקדם שנועד לטובת כך הזמנת ביקורת כיבוי אש

מה עליכם לוודא בעת הזמנת ביקורת כיבוי אש?

  • ראשית עליכם לוודא עד כמה החברה שאותה אתם מזמינים היא מנוסה בתחום. על מנת שתוכלו להיות רגועים, יהיה עליכם להיות בטוחים כי החברה היא מקצועית בתחום. רק כך תוכלו לסמוך על ההמלצות השונות שאותן היא תספק לכם בהקשר של הציוד שברשותכם בדיקת מטפים שנתית
  • בעת ביקורת כיבוי אש מוטב כי תהיו נוכחים במבנה. לכן הזמינו את החברה לבצע את עבודתה ביום ובשעה שנוחים לכם. אל תביאו את החברה לבצע את הביקורת כאשר אינכם נמצאים באזור. בסוף יש לכם אחריות לוודא כי הביקורת מתבצעת בצורה תקינה.
  • מראש מוטב לוודא כי העלות של הזמנת ביקורת כיבוי אש. העלויות משתנות בין החברות השונות, ולכן מוטב כי תבחנו את הנושא הזה לעומק. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מזמינים שירות שהעלות שלו תכניס אתכם לצרות.
  • תבקשו לקבל בסיום העבודה סקירה מקיפה של כל הכלים והציוד המיועד לכיבוי אש. עם הסקירה המקיפה תוכלו לבחור את הדרך האולטימטיבית עבורכם. אם לא תקבלו סקירה מקיפה, יהיה לכם קשה מאוד לדעת כיצד מוטב לכם לפעול בהמשך הדרך.

אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי – הזמינו עוד היום

לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי הם יכולים לבצע הזמנת ביקורת כיבוי אש בזמן שנוח להם. אך בפועל אף אחד לא באמת יודע מתי עלולה להתרחש שריפה מסיבות כאלה או אחרות. אל תביאו את עצמכם למצב שבו תהיו חכמים בדיעבד, יש לכם אפשרות להזמין את הביקורת עוד היום. כך תדעו למעלה מכל ספק כי השריפה לא תתפוס אתכם לא מוכנים. אם השריפה לא תגיע, זה לא אומר שאתם לא פעלתם בצורה חכמה. הרי אף אחד לא יכול לדעת מראש מתי היא חלילה עלולה להופיע.

הזמנת ביקורת כיבוי אש
הזמנת ביקורת כיבוי אש

הזמנת ביקורת כיבוי אש בבניין חדש – האומנם?

זה לא משנה אם הבניין שבו אתם מתגוררים הוא חדש או ישן, בפועל הנוהל הוא בדיוק אותו הנוהל. הזמנת חברה המבצעת ביקורת כיבוי אש מיועדת על מנת לבחון את הציוד הקיים.   כמובן שאם אתם מתגוררים בבניין חדש החששות אמורות להיות מעט פחותות. אך בפועל גם בבניינים חדשים ישנה חשיבות גבוהה לבצע את הביקורת באופן קבוע. כך תדעו כי אתם יכולים ללכת לישון בשקט כל לילה. בדרך הזאת תוכלו להיות בטוחים כי השריפה לא תתפוס אתכם לא מוכנים.

למה כדאי לבצע ביקורת כיבוי אש דרכנו?

בעת הזמנת ביקורת כיבוי אש עליכם לבחון את כל האפשרויות שעומדות לרשותכם. אך למה כדאי לכם למרות ההיצע הרחב לפנות דווקא אלינו? אנו החברה המובילה בישראל המבצעת ביקורת כיבוי אש בכל סוגי המבנים. הצוות שלנו הוא צוות מיומן אשר מכיר את כל המערכות ויודע כיצד לבחון אותם לעומק. אנו מספקים לכל לקוח שפונה אלינו סקירה מקיפה של הציוד על מנת שיהיה אפשר לאתר ליקויים תוך זמן קצר. אם לא די בכך, אנו גם מציעים לתקן את כל הליקויים בצורה מהירה ואפקטיבית. כך שיש לכם על מי לסמוך כאשר זה מגיע לנושא של ביקורת כיבוי אש.

קראו גם על: בדיקת מטפים לכיבוי אש