ציוד כיבוי אש

 

מהרגע שבו פורצת שריפה יהיה עליכם להגיב בצורה מהירה ונכונה. הרי שעון החול אוזל, ואתם מבחינתכם אמורים לדעת כי אתם עושים את הצעדים הנכונים. מספיקה טעות אחת על מנת שתמצאו את עצמכם במצב שבו תאבדו שליטה על האש. הדרך האידיאלית להתמודד עם שריפות תהיה להשתמש בציוד הנכון. ציוד כיבוי אש הוא זה שאמור להביא לכם את היכולת לשלוט על האש עד הגעת כוחות הביטחון. לעיתים הפעולות הקטנות שאותן אתם תבצעו מראש הן אלה שימנעו פגיעה בחיי אדם. הרי כל אחד מאיתנו יודע ומבין עד כמה שריפה יכולה להיות הרסנית ומסוכנת. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו במצב של חוסר אונים – לכן תוודאו כי יש ברשותכם את הציוד המתאים.

ציוד כיבוי אש
ציוד כיבוי אש

ציוד לכיבוי אש חייב להיות בכל מקום

כאשר אתם מגיעים למקום עבודה חדש או למבנה שאינכם מכירים – חובה עליכם לעשות סיור. אל תחששו לשאול שאלות שונות שאמורות להסיר את כל סימני השאלה. המטרה היא שתוכלו לדעת היכן נמצא הציוד הנדרש למקרה שבו מתרחשת שריפה. נזכיר כי כל שניה חשובה בעת התרחשות שריפה, ולא יהיה לכם זמן לשאול שאלות. ברגע שאתם יודעים היכן נמצא הציוד, לא תהיה לכם בעיה לגשת אליו בזמן אמת. אם לא קיים  שום ציוד, יהיה עליכם לדאוג כי ירכשו אותו כדי למנוע החמרה של המצב. לא משנה איך מסתכלים על זה, ציוד המיועד לכיבוי אש הוא חובה בכל מקום ובכל מבנה.

ביקורת שעון לחץ למטף
ביקורת שעון לחץ למטף

מדוע חשוב לרכוש ציוד כיבוי אש?

יש כאלה שמרימים גבה כאשר הם שומעים כי חובה להחזיק ציוד המיועד לכיבוי אש. אך כאשר אנו מסתכלים על ההיסטוריה אנו יכולים להבין עד כמה הוא משמעותי. יש כאלה שיכולים לספר לכם עד כמה הציוד היה קריטי בעת התרחשות השריפה.

  • הורידו מעצמכם את הלחץ: הסיטואציה שבה אתם צריכים להתמודד עם שריפה היא סיטואציה מלחיצה מאוד. אך כאשר אתם יודעים כי בתוך המבנה יש ציוד כיבוי אש, הלחץ עשוי לרדת באופן משמעותי. הסיטואציה כשלעצמה עדיין תהיה מלחיצה אך הרבה פחות. אתם תוכלו לדעת כי המצב כולו אמור להיות תחת שליטה גם בזמן אמת.
  • תשמרו על חיי אדם: היתרון המשמעותי ביותר ברכישת מטפים   הוא שמירה על חיי אדם. כאשר ישנו הציוד המתאים, תוכלו לפעול בצורה נכונה בזמן אמת. אחרי שתסיימו את הפעולות השונות תבינו כי הציוד אפשר לכם להציל חיי אדם. כמובן שחיי האדם אמורים להינצל גם בזכות הפעולות הנכונות שאותן ביצעתם.
  • החוק מחייב להחזיק ציוד לשעת חירום: אומנם זוהי לא הסיבה המרכזית שבגללה אתם אמורים לרכוש ציוד כיבוי אש. אך כאשר נכנסים אל הדקויות אפשר להגיד כי החוק מחייב להחזיק ציוד תקין שעבר ביקורת שנתית. כך שגם אם אתם נמנעים מלעשות זאת, קחו בחשבון כי ישנו חוק שלא משאיר לכם מקום לספק.   
  • תמנעו הרס רב לציוד: הפעולות שתנקטו בזמן אמת הן אלה שאמורות למנוע הרס רב. הרי שריפה הורסת את כל הפריטים ואת כל הציוד שנמצא בקרבתה. המשמעות היא שאם לא תשתלטו על השריפה בזמן אמת ההרס עלול להיות גדולה מאוד. הרבה יותר גדול ממה שעולה לכם לראש בתחילת הדרך.
ציוד כיבוי אש
ציוד כיבוי אש

תסתכלו על האיכות ולא על המחיר

אחת מהטעויות השכיחות ביותר היא לבחור ציוד לכיבוי אש רק על סמך תג המחיר. זה נכון שהמחיר חשוב מאוד בעת קבלת ההחלטה, אך מדובר על עניין משני. עליכם תמיד לזכור כי הציוד נועד על מנת למנוע פגיעה בחיי אדם ושמירה על הרכוש שלכם. הרי כאשר השריפה פורצת היא לא בוחלת באמצעים, והיא מביאה איתה הרס רב. לכן בתגובה תרצו לדעת כי תהיה לכם האפשרות להשתמש בציוד איכותי. אל תסתכלו על המחיר של הפריטים השונים בתור אלה שקובעים לכם מה לרכוש. ברגע שתבחרו את הציוד על סמך האיכות שלו, לא יהיו לכם סימני שאלה. תדעו כי אתם עושים כל מה שדרוש על מנת לשמור על עצמכם ועל כל מי שנמצא בקרבתם מקום.

חשוב שתדעו איך משתמשים בציוד

רכישת ציוד כיבוי אש זה לא מספיק על מנת למנוע את ההרס שמגיע ביחד עם השריפה. יהיה עליכם להבין כיצד משתמשים בציוד על מנת להשתמש בו בתבונה. לכן לפני שהציוד מגיע אליכם תנסו להבין בדיוק איך מפעילים אותו במידת הצורך. כמובן שיכולים להיות כל מיני פריטים שפועלים באופן עצמאי ללא כל עזרה מצידכם. אך עדיין מוטב כי תשאלו את השאלות האלה בשביל שלא תישארו מופתעים בזמן אמת. נזכיר שוב כי כאשר מתרחשת שריפה אין לכם זמן רב להגיב, ולכן מוטב כי תהיו מאוד אסרטיביים. חשוב מאוד שתדעו מה אתם עושים ומה אתם צריכים להפעיל על מנת למנוע נזק רב.

ציוד כיבוי אש
ציוד כיבוי אש

מהיכן רוכשים ציוד כיבוי אש?

קיימות לא מעט חברות שיציעו לכם לרכוש דרכן ציוד כיבוי אש. מוטב כי תזכרו כי הציוד הוא זה שאמור להציל אתכם בזמן התרחשות של שריפה. אם הציוד לא יהיה מספיק איכותי, המצב עלול לצאת משליטה מהר מאוד. אפילו הרבה יותר מהר ממה שנדמה לכם כרגע. אז מהיכן כדאי לכם לרכוש ציוד לצורך כיבוי אש?

  • החברה שממנה תרכשו את הציוד חייבת להיות חברה אמינה ומנוסה. חברה שתוכלו לסמוך עליה שהיא זאת שתספק לכם את הציוד שמתאים לכם. הרי בכל מבנה ובכל אזור מתאים ציוד אחר, וישנו צורך לבצע את ההתאמות הדרושות. הניסיון של החברה ביחד עם האמינות שלה הם אלה שקובעים זאת.
  • מוטב כי תבצעו את הרכישה מחברה שמציעה מגוון רחב של ציוד. ככל שיהיו יותר ציוד לכיבוי אש, כך תהיה לכם את הפריבילגיה להתאים אותו אליכם. הרי לא תרצו לדעת כי הציוד שאותו רכשתם לא יספק מענה מושלם בזמן שריפה. עליכם לדעת כי כל פריט שיש ברשותכם יסייע לכם לכבות את האש במהירות.
  • המלצות של לקוחות יכולים גם הם להשפיע לא מעט על הבחירה שלכם. ברגע שיש חברה עם המלצות רבות תוכלו לדעת כי שווה לכם לרכוש ממנה ציוד כיבוי אש. חברה שאין לה המלצות מצד לקוחות שונים אמורה להדליק לכם את כל הנורות האדומות.
החלפת מטפים לעסקים
החלפת מטפים לעסקים

עידן ביקורת אש – רכישת ציוד לכיבוי אש

רוצים לרכוש ציוד כיבוי אש שיעשה את העבודה בזמן אמת? הכירו את חברת עידן ביקורת אש. החברה המובילה בישראל לשירות ביקורת כיבוי אש, חברתנו תסייע לכם להתמודד עם השריפה הבאה. שריפה יכולה לפרוץ בכל מבנה, וזה לא משנה עד כמה זה נשמע לכם מופרך. מספיקה הסחת דעת קטנה על מנת שתמצאו את עצמכם במקום אחר לחלוטין. זוהי הסיבה שבגללה אנו מציעים לכם להכין את עצמכם לכל תרחיש. הצוות המנוסה שלנו ישמח להתאים לכם את הציוד הדרוש לכם בזמן שריפה. הציוד שנתאים לכם הוא זה שיאפשר לכם להגיב ראשונים לשריפה ולמנוע ממנה לצאת משליטה. אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי!

רוצים לרכוש ציוד לכיבוי אש בהקדם? התקשרו אלינו, ולא תתאכזבו: 053-4601194

ראו גם: בטיחות אש בבניינים